Sepetli Hayabusa (sidecar)

Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.




Arkadaşlar önceden verildiyse özür dilerim.Bi de ikinci resimdeki kemerlere falan dikkat.Bence çok saçma olmuşlar ön lastik falan...:farao:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence çok güzeller.. ama daha ne modelleri var..
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Racing motoların belli bi imajı var.Bence hiç güzel olmamış...
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Adamlar da zevk için yapmış yaa bence çok güzeller ha hız falan yapamazlar orası ayrı tabi.Sepet fırlar gider,hoş onu da ölümüne birleştirmişler.hehhee güzel sevimli olmuşlar
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
bunlarla tekteker stoppıe fılan yapılırmıkı?????????hehe super olmus suzukıye yakısmıs :)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Artçınında rahatı nasıl olur ama.Bu şekilde hayabusayı sürebilrim:p
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne yapmazsınki bununla tekteker power slayt her şey...:queen:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
çok saçma bu kadar buyuk bir makineye bıneceksem araba olur yok arabayı sevmıyorsam motor olur ama boyle bırşey nsıl bır amaca ve zevke hıtap eder bılemıyorum
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
SS cilere dokunur bu fotolar kanaatindeyim, hayabusayı bu halde görünce, lastikler falan. Gurur yapıp, strese bile girebilirler. Ferrariye oto gaz taktırmak gibi bişi olmuş bence, konsepte aykırı.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yazık yani eğer sepetli bir motora binmek istiyorsan git ona uygun bir moto seç.Ama sen kalkıpta hayabusa gibi bir motoya sepet takıyosun oldumu şimdi.Herşeyine aykırı duruyo...
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
93
EMRE kardeşim paylaşımın için sağolasın.
Bencede hiç güzel olmamış.HAYABUSA'ya biniyorsam RACİNG havası verecek sepetli HHH havası vermeyecek.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Serdar_23bilgem abicim o iş meslek sırrı:cherry:

Valla abi google de grafiklerden hayabusa resimleriine bakıyordum.Birden baktım bu sizlerle paylaşmak istedim.Çağlarcım rica ederim...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst