- Katılım
- 4 Mar 2012
- Mesajlar
- 2,100
- Konu Yazar
- #1
Selamlar Herkese.
başlayayım başlayayım derken seneleer sonra motovlog çekimine başladım.. bundan sonra da aktif olarak çekim yapmayı, güncel muhabbet vğideoları eklemeyi düşünüyorum. gopro 10 alıp da devam edebilirim.
izlerseniz ve destek aboneliği atarsanız sevinirim. Eleştiri yorumlarınızı bekliyorum ki sonraki videolar çok çok kaliteli olsun..
https://www.youtube.com/watch?v=HkKNqHQ5_QI
selamlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------
52 dk olmuş konu açalı. 1 kişi bile abone olmadı
vallahi üzdü..
çook geliştirmem lazım demek ki kendimi
başlayayım başlayayım derken seneleer sonra motovlog çekimine başladım.. bundan sonra da aktif olarak çekim yapmayı, güncel muhabbet vğideoları eklemeyi düşünüyorum. gopro 10 alıp da devam edebilirim.
izlerseniz ve destek aboneliği atarsanız sevinirim. Eleştiri yorumlarınızı bekliyorum ki sonraki videolar çok çok kaliteli olsun..
https://www.youtube.com/watch?v=HkKNqHQ5_QI
selamlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------
52 dk olmuş konu açalı. 1 kişi bile abone olmadı
çook geliştirmem lazım demek ki kendimi