Seneleeer Sonra ilk Kez Motovlog çektim. Honda PCX ile :)

Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Selamlar Herkese.

başlayayım başlayayım derken seneleer sonra motovlog çekimine başladım.. bundan sonra da aktif olarak çekim yapmayı, güncel muhabbet vğideoları eklemeyi düşünüyorum. gopro 10 alıp da devam edebilirim.

izlerseniz ve destek aboneliği atarsanız sevinirim. Eleştiri yorumlarınızı bekliyorum ki sonraki videolar çok çok kaliteli olsun..



https://www.youtube.com/watch?v=HkKNqHQ5_QI


selamlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------

52 dk olmuş konu açalı. 1 kişi bile abone olmadı :( vallahi üzdü..

çook geliştirmem lazım demek ki kendimi :(
 
Katılım
1 Eki 2019
Mesajlar
214
Selamlar Herkese.

başlayayım başlayayım derken seneleer sonra motovlog çekimine başladım.. bundan sonra da aktif olarak çekim yapmayı, güncel muhabbet vğideoları eklemeyi düşünüyorum. gopro 10 alıp da devam edebilirim.

izlerseniz ve destek aboneliği atarsanız sevinirim. Eleştiri yorumlarınızı bekliyorum ki sonraki videolar çok çok kaliteli olsun..



https://www.youtube.com/watch?v=HkKNqHQ5_QI


selamlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------

52 dk olmuş konu açalı. 1 kişi bile abone olmadı :( vallahi üzdü..

çook geliştirmem lazım demek ki kendimi :(

Desteğe geldik sakin ol :D
 

CRF

Katılım
23 Ağu 2022
Mesajlar
167
knka eldiven takarsan sonrakı videonda abone olurum :)
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Selamlar Herkese.

başlayayım başlayayım derken seneleer sonra motovlog çekimine başladım.. bundan sonra da aktif olarak çekim yapmayı, güncel muhabbet vğideoları eklemeyi düşünüyorum. gopro 10 alıp da devam edebilirim.

izlerseniz ve destek aboneliği atarsanız sevinirim. Eleştiri yorumlarınızı bekliyorum ki sonraki videolar çok çok kaliteli olsun..



https://www.youtube.com/watch?v=HkKNqHQ5_QI


selamlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------

52 dk olmuş konu açalı. 1 kişi bile abone olmadı :( vallahi üzdü..

çook geliştirmem lazım demek ki kendimi :(

Tekrar hoş geldin. En son sağlık problemleri dolayısı ile motosikleti bıraktığını hatırlıyorum. Tekrar motosiklet sürmeye başlaman sevindirdi.

Kolay gelsin :thumleft:
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Bence o kadar üzülüp takma.Bu kadar kasarsan manyak eder adamı kanka

Yok bea ne alıncam :) şaşırdım sadece gerçekten

Desteğe geldik sakin ol :D

eyvallah teşekkurler :) tekerin düz bassın


knka eldiven takarsan sonrakı videonda abone olurum :)

videoda da bahsettim, heyecandan unuttum. aşırı hız da yapmadım ama 50 km hızda bile düşülse zarar verir her şekilde.. teşekkurler uyarın için bundan sonra eldivensiz çıkmak yok , söz . selamlar


Tekrar hoş geldin. En son sağlık problemleri dolayısı ile motosikleti bıraktığını hatırlıyorum. Tekrar motosiklet sürmeye başlaman sevindirdi.

Kolay gelsin :thumleft:


teşekkürler. motovlog da da bahsettim.bel fıtığı.. uzun yol artık bitti. en fazla 20 dk motor üstünde kalıyorum. 10 dk yürüyorum. ve trafikte hiiç riske girmiyorum, en ufak düşme bile kaldıramam.. Selamlar
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,850
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Tekrar motora dönmenize sevindim.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,850
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
abonelik için çok teşekkurler. selamlar

En son bizimle sürmüştünüz sanırım geçen yıl yalova-gemlik turunda.
Biz Gürcan'la iki scooter fıtı fıtı en geriden gitmiştik, benim lastikler eski diye virajlı yollarda yardırmaya çekinmiştim. O zaman daha farklı bir motor vardı sanırım sizde.
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
En son bizimle sürmüştünüz sanırım geçen yıl yalova-gemlik turunda.
Biz Gürcan'la iki scooter fıtı fıtı en geriden gitmiştik, benim lastikler eski diye virajlı yollarda yardırmaya çekinmiştim. O zaman daha farklı bir motor vardı sanırım sizde.

Evet, o gezi benim için kötü sonuçlarla bitti. :( aynı aksam bir daha grup sürüşlerine katılmama kararı aldım zaten. o gezide dinlenmeden sürdüğüm için bel fıtıgı nüksetti ve 1 ay sonra kadar ameliyat oldum, 2. ameliyatımdı aynı yerden.. Joymax z vardı o zaman bende.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Evet, o gezi benim için kötü sonuçlarla bitti. :( aynı aksam bir daha grup sürüşlerine katılmama kararı aldım zaten. o gezide dinlenmeden sürdüğüm için bel fıtıgı nüksetti ve 1 ay sonra kadar ameliyat oldum, 2. ameliyatımdı aynı yerden.. Joymax z vardı o zaman bende.

Kusurumuza bakmayın, biraz da biz sebep olmuşuz. Allah şifanızı versin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst