- Katılım
- 29 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,903
- Konu Yazar
- #1
Bu eski foto bu gün elime geçti,daha bir çok eski fotoyla beraber.Ancak motorlu başka fotom yok bir bunu buldum ve sizlerle paylaşmak istedim.
Bu motoru Bulgaristandan yeni gelen bir göçmenden almış bir müddet binmiştim.
Gümrük ve plaka sorunu sebebiyle sahibine geri vermiştim.
O zamanlar rahmetli Özal göçmenlere kapımız açık demiş ve yüz binlerce göçmen gelmişti,çoğu ağır hayat şartlarından dolayı geri döndü,şimdi AB vatandaşı oldular.
Çift silindirli 350 cc 2 zamanlı bir makinaydı.Eşimle o zaman nişanlıydık nasıl olduysa bu fotoyu bir arkadaş çekmiş hatıra kaldı o günlerden.

Shot with HP psc1400 at 2007-07-02
Bu motoru Bulgaristandan yeni gelen bir göçmenden almış bir müddet binmiştim.
Gümrük ve plaka sorunu sebebiyle sahibine geri vermiştim.
O zamanlar rahmetli Özal göçmenlere kapımız açık demiş ve yüz binlerce göçmen gelmişti,çoğu ağır hayat şartlarından dolayı geri döndü,şimdi AB vatandaşı oldular.
Çift silindirli 350 cc 2 zamanlı bir makinaydı.Eşimle o zaman nişanlıydık nasıl olduysa bu fotoyu bir arkadaş çekmiş hatıra kaldı o günlerden.

Shot with HP psc1400 at 2007-07-02