Sene 1988 İhtiyar ve eşi

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Bu eski foto bu gün elime geçti,daha bir çok eski fotoyla beraber.Ancak motorlu başka fotom yok bir bunu buldum ve sizlerle paylaşmak istedim.
Bu motoru Bulgaristandan yeni gelen bir göçmenden almış bir müddet binmiştim.
Gümrük ve plaka sorunu sebebiyle sahibine geri vermiştim.
O zamanlar rahmetli Özal göçmenlere kapımız açık demiş ve yüz binlerce göçmen gelmişti,çoğu ağır hayat şartlarından dolayı geri döndü,şimdi AB vatandaşı oldular.

Çift silindirli 350 cc 2 zamanlı bir makinaydı.Eşimle o zaman nişanlıydık nasıl olduysa bu fotoyu bir arkadaş çekmiş hatıra kaldı o günlerden.


Shot with HP psc1400 at 2007-07-02
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
gözlerim yeşerdi şerefsizim..... günler ne yavaş, senler ne çabuk geçiyor değil mi?.... nice mutlu yıllar dilerim :)
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
350cc. 2 zamanlı vay bee motora bak...

nostalji yaşamak ne hoş değilmi... :)
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
560
Benim doğduğum sene siz fotoğraf çektiriyormuşsunuz :)




Nice milyonlarca senelere :p Darıssı başımıza inşallah
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
hani kask :farao: çok ayıp
forumda çok var böyle diyen bi kere de ben yapayım dedim :cherry:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
vallaha tam bir nostalji...o zamanlarda baya gençmişsiniz be abi...inşallah allah 60 yaşınızdada motosikletle fotograf çektirmeyi nasip eder...:rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Fotoğraf çok güzel, gözlerim doldu gerçekten...:salut:
Ama Özal'ın kapılarımız açık sözü ve akabindeki anayurda dönüş dalgasının başlangıcı Mayıs 89 bildiğim kadarıyla..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
nerde kask,dizlik,bellik,korumalı mont vs..... hani nerdeee nerdeeeeee :p

saglam nostalji olmuş:cherry:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
ne kadar güzel ve mutlu bir aile tablosu:)bir ömür boyu mutluluklar dilerim:rendeer:
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
206
walla ne diyim allah mutluluğunuzu daim etsin ... bu arada motorun rengine hasta oldum...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
ya süper bişi bu yaaaaa.
harika gözüküyorsunuz. şahane.
eşinize saygılar sevgiler gönderiyorum :rendeer:
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
4 yaşındaydım ben, 3 tekerli bisiklet binerdim o zamanlar heheh :mrgreen:
Aile saadetiniz dillere destan zaten İHTİYAR efendi, Allah mutlu mesut bahtiyar etsin, bi yastıkta kocatsın.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Türk filimlerindeki kareler gibi :)
Çok nolstaljik olmuş gerçektende...Çok yakışıyormuşsunuz bir birinize yengeyle(şuanki fotoğrafınızı görmediğim için sunuz dedim,hala yakışıyorsunuzdur eminim:)) motosiklet de çok güzel duruyor.
Kaç yaşındaydınız orada acaba ?Çook genç gözüküyorsunuz...
Sanki yenge daha küçük gibi,var mı öyle bir şey ? Bi kaç yaş da olsa.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
vay vay vayyy ne nostalji amaaaa

tam resim yüklenirken neşe karaböcek dinliyordum tam üstüne geldi

Allah mutluluğunuzu daim etsin ....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst