Sen misin motorumu gasp eden -_-

Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Enteresan bir olay, Allah kimseye yaşatmasın. Herkes bu arkadaş kadar şanslı olmayabilir. :sunny:

 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
bizim polisler de böyle yapsa.... ne hırsızlık olur, ne gasp, ne cinayet...:cat:
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Vay anasını mağaradan çıkmış gelmiş pzev...hangi devirde yaşıyosun lan angut :queen:
 
Katılım
31 Tem 2009
Mesajlar
212
aman bizimkiler görmesin . ' çingeneye salehiyet vermişler ilk önce babasını kesmiş ' elindeki 50 cm jopla halka zulüm ederken sakin sakin ! ! !
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
Bu ne hiç böyle bişey beklemiyodum resmen film gibi yaa :)

Ama haketmiş tuzluk :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Adam bukadar cesurca silah zoruyla gasp yapabiliyor ve poliste daha delice cesaretle direk vurup oldurebiliyorsa , o ulkede ciddi adalet sorunu vardir .
Polisin bu tutumu ise yariyor olsaydi o cocuk o gaspi yapamiyor olmaliydi.
Eger gercekse cok cok ilginc bir olay.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
lan o adamın ölmemesi gerekiyodu...motoru gasp edilen adam o şerefsizin ağzını burnunu dağıtabilseydi keşke hazır polis etkisiz hale getirmişken
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Gasp hırsızlıktan çok daha ciddi bir suçtur; suçüstü ve direkt hardcore bir infaz olmuş :)
 
Katılım
21 May 2013
Mesajlar
113
Güney Amerika herhalde burası, başka yerde olma ihtimali çok az.

bu tür olayların yaşandığı ülke sayısı, '' güvenli '' diyebileceğimiz ülke sayısında daha fazla. ülkemizin kıymetini bilemiyoruz. buarada konu başlığını okuyunca, motor sahibi hırsızın ağzını burnunu düzleyecek zannettim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst