Sen misin motorumu gasp eden -_-

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
elinde silah var ve aleni gasp ediyor, poliste sivil hiç affetmedi helal olsun, öyle bizim üşengenç kanunlarımız gibi değil elaleminki..


cbf250 ve adamlara bakılırsa güney amerika yada brezilya burası. :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
31
GTA 5 çok gerçekçi olacak demişlerdi bu kadarını beklemiyordum :)
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
Sadece ben mi görüyorum, daha çocuk yahuu.. Elbette olmasın böyle şeyler ama . Adalet dedğimiz şey suçlu olanı öldür mü ki? ... Yazık olmuş .
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Ayağından vurmuş ve çocuk ölmemiş,bence iyi olmuş böyle bir gasp şekli yok zaten,öyle başa böyle tarak.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Simdik haberlerde de izledim iyi olmus cakala
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
yer brezilya. 2 kurşun isabet etmiş şerefsize. ve hastanede kan kaybından gebermiş it.
bir insan ölümünü izlerken orgazmik bir mutluluk alacağım hiç aklıma gelmezdi.. hele haberde öldü diyince , mutlu sonla biten bir masaj gibi geldi bana :)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Olması gereken budur işte. Polisin görevi vatandaşı korumaktır. Bizde olsa iki saat şov yapar iknaya uğraşırlar. Yapılan şey caydırıcıdır değildir, bunun önemi yok. Önemli olan etkili olup olmadığı. Bana kalsa kafasından vururum. Bizim polisin gücü silahı olmayana yetiyor. O palayla sokakta dolaşan "delikanlılar" aynısı Brezilya'da yapsınlar bakalım kaç saniye ayakta kalabilecekler ?
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Simdi motosikletinizle yolda gidiyorsunuz.
BAska bir motosiklet önünüzü kesti.
(Ayni videodaki gibi)
Sonra size silah dogrultup motosikletinizi gasp ettiler.
Videodaki olaydan tek farki,
motosikletinizi gasp eden sahis, kaçmayi basardi.
Fakat o arada bir baska motosikletli arkadasiniz imdadiniza yetisti ve kaçan gaspçiyi kovalamaya basladiniz.
Arkadasinizin silahi vardi ve size verdi.
Ayni videodaki yerde, gaspçiyi yakaladiniz.
Silahi dogrulttunuz ve gaspçi motosikleti birakmak zorunda kaldi.
Daha sonra silahi belinize koydunuz,
motosikletinizi yerden kaldirip bindiniz.
O sirada yan tarafta sizi gören bir hiyar(polisde olabilir)
silahini çekip sizi vurdu.


Hikayeyi biraz tersine çevirdim.
Adaleti silahla ya da kendi kendine bir biçimde saglamaya çalismanin ne gibi sonuçlari olabilecegine biraz kafa yorarsiniz umarim.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Hırsızın motorda honda twister :) Ben ilk başta hırsız öldü zannetim ama ayaklarına sıkmış.. Yani öldürmeden de etkisiz hale getirilebiliyormuş demekki insanlar
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
oha böyle birşeyi ilk defa görüyorum paylaşım on numara .çok çok ilginç
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Hırsızda, tam böyle çatır çatır topuklarına sıkılacak adam ha :mrgreen:
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
190
acaba durmasa olurmuydu, ama öyle bir stres anında onlar düşünülebilr mi oda ayrı bir konu :sunny:

paylaşım çok başarılı emeğinize sağlık.
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
634
bu motor hırsızlığına benzemiyor, sanki daha önce husumetleri varmış gibi..... bu polisler anında nerden bittiler şaşırdım. Adamı kurtaran onlar oldu. Dilden anlayan varsa yazar mı....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst