- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
elinde silah var ve aleni gasp ediyor, poliste sivil hiç affetmedi helal olsun, öyle bizim üşengenç kanunlarımız gibi değil elaleminki..
cbf250 ve adamlara bakılırsa güney amerika yada brezilya burası. :silent:
cbf250 ve adamlara bakılırsa güney amerika yada brezilya burası. :silent:
Son düzenleme: