selly nickli arkadaşımız kaza yapmış durumu iyi

Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
51
whiteeagle keşke öyle diyebilseydim ama bundan sonra hep kaskım olacak. Geçmiş olsun dileklerin içinde teşekkür ederim...
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun abla
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun.. umarım kalıcı bir şey olmadan çabucak iyileşir.
sanırım kızı erkeği farketmiyor.. fazla mı türküz ne. ne zaman şu kaskın ne işe yaradığını öğrenebileceğiz ki..
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
51
Teşekkür ederim kawasaki26.....

asfalt meleği haklısın kaskın ne işe yaradığını başıma kötü birşey gelince anladım başımdan bi ameliyat geçmesi lazımmış. Şanslıyım ki kalıcı bir sorun yok. İyi dileklerin için teşekkür ederim....

canercamalan teşekkür ederim...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Tekrar çok geçmiş olsun Selly.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
çok geçmiş olsun selly...alperden adresi alabildim ancak ne yazıkki gelme fırsatı doğmadı bir türlü en yakın zamanda seni takrar aramızda görmek dileklerimle.
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
42
geçmiş olsun:((( ama neden takmıyoruz şu kaskları sadece omzunda çıkık olcaktı belkide acil şifalar diliyorum
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
51
Şahin abi düşünmen yeter teşekkür ederim....

kizildereli evet kaskım olsa sadece omzumda ki çıkıkla kurtulacaktım. Dersmi aldım artık. İyi dileklerin için teşekkür ederim....
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
off yaa o anı düşünüyorum neden hala akıllanamadık hemde bu sitede bunca

bilinçli arkadaş varken hiç mi feyiz almıyosunuz kimisi hava atmak felan diyo

ya motorun üzerinde kask tan daha güzel havalı bişey nedir hayat bu kadar ucuz olmamalı bizim herkesi uyarmamız lazım . .

geçmiş olsun. .
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
51
showdownKing , çok sağolun....

Şahin abi tamamm hatırlatırım ama malum kafa çatlak sert tepki yok :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
Büyük geçmiş olsun inşallah son kazan olur
Kask gerçekten çok önemli keşke önemini bu şekilde anlamasaydın
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
showdownKing , çok sağolun....

Şahin abi tamamm hatırlatırım ama malum kafa çatlak sert tepki yok :)

sencede normal değil mi bu tepki ilk görüşmede sana bi kask yemini ettirmek lazım artık kim görürse arkadaşlardan:mrgreen:

neyse tekrar geçmiş olsun son olsun. .:rendeer:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
51
Çok çok teşekkür ederim. Artık kasksız çıkmam yola....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst