off yaa o anı düşünüyorum neden hala akıllanamadık hemde bu sitede bunca
bilinçli arkadaş varken hiç mi feyiz almıyosunuz kimisi hava atmak felan diyo
ya motorun üzerinde kask tan daha güzel havalı bişey nedir hayat bu kadar ucuz olmamalı bizim herkesi uyarmamız lazım . .
geçmiş olsun. .