sizlere selly selda arkadaşımızdan haberler getirdim
kendisi bugün ameliyata girecekti umarım iyi geçmiştir işlerimin yoğunluğu nedeniyle yazamadım kusura bakmayın
c.tesi akşamı konuştuk kendisiyle muğla ssk hastanesinde beyin cerrahi bölümünde yatıyormuş müşade altında tutuyorlardı ama kendisi gayet iyi olduğunu söylüyor
kafa tası kırıldığı için kanama dewam ediyormuş bugünkü ameliyatla orda oluşan kan pıhtısını alıcaklarını söylemişti umarım ameliyat başarılı geçmiştir
yarın yada diğer gün haber alınca size ileticem herkese selamı var iyileşince kendisi hepinize tek tek teşekkür edicekmiş
