Selimpşa'ya diye çıktık. Gökçeada'yı boyladık ...

Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
İki arkadaş durup dururken içimizden geldi. Selimpaşa arkadaş ziyaretine geldik. Silivri'de balık öğlen yemeği ... Yahu akşam oldu buraya kadar gelmişken haydi Tekirdağ'da akşam yameği köfte yemeye... Şarköy sahilinde çay içmek nede keyifli olur dimi. Sen dedinde ben yapmadım mı ?.. Oldu olacak ipin ucu zaten kaçti...Saatler gece yarısını geçti. Sabah olacak kahfaltı gerekli. "Onu da Gelibolu'da yapalım" dedik ve Gelibolu'ya geldik. Kahvaltı yapıldı. Gelmişken şehit dedelerımize torunluk vazifemizi ve şukran borcumuzu yerine getirmek için fatiha okumaya anıt ve şehitlikler gezisine... Bu iş de tamamlandı. Artık akşam olmaya başladı. Bu gece nereliyiz derken o da ne vapur asılmış sirene.! Gökçeada vapuru hareket etmek üzere. Haydi yakaladık bunuda. Aradan geçen 1,5 saat seyirden sonra geldik Gökçeada'ya. Başladık turlamaya. Nispeten sıkıcı.. Denk geldiğimiz bir yakışıklıya " Hey genç bu adada yokmu bize göre bir yer ? "A... olmaz mı Ağabi ! Adanın güney batısı tam size göre". Evet rota bu istikamette... Himmm... Oh... be... Fazla söze gerek yok herşey iyiydi.:) Eh tekrar sabah oldu. Yakala sabahın ilk gemisini. Durak tekrar Gelibolu. Ve kahvaltısı... Bundan sonra Keşan, Şarköy, Tekirdağ,Silivri ve mekan Büyükçekmece. İşte motosikletçi özgürlüğünun sınırı.... O çatı altında toplanıp adına motosikletçiler denenlerin sınırı olmaz ki.
Gezi süremiz iki gün iki gece... Kaçırmadınız.!!! çünkü bu geçen seneki gezimizdi. Bu sene pek yakında Çanakkale kaz dağları ve Bozcaada rotasında buluşmak dileği ile..
Deliller ekte...
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
[
URL=http://www.ressim.net]
413ce8c8.jpg
[/URL]




















---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:00 ----------























 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Sabırla fotoların yükjlenmesini bekledim :)
Gezi harika, motorlar da öyle.
Havalar ısınıyor, gazlama zamanıdır :cat:
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Yol kısa gelmiş, sizi kesmemiş ve daha uzakları hedeflemişsiniz.

Çok da güzel ve anlamlı bir gezi olmuş. Tekeriniz her daim düz bassın.. :cat:
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Çok güzel bir gezinti yapmışsınız. Fotoğraflar da harika, hele şehitliği ziyaret etmenizde geziniye ayrı bir anlam katmış. Aslında her TC vatandaşının ziyaret edip bir fatiha okuması gereken bir yer. Avusturalyalılar dünyanın bir ucunda gelim ziyaret ediyorlar da biz şurdan şurya gitmekte ihmalkarlık yapıyoruz. Ne güzel , size nasip oldu inşaallah bizde birgün gideriz . Herşey gönlünüzce olsun hoşçakalın arkadaşlar
 
Katılım
18 Eki 2006
Mesajlar
272
güzel gezi yapmısınız resimleri yüklerken küçük yükleseniz dağa güzel olacaktı
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Çok güzel gezi olmuş tekerinize sağlık.
Sizi bi kaç kez yollarda gördüm motorunuz çok güzel ve bakımlı maşşallah.
Kazasız belasız kullanmak dileğiyle.
Geziyi tekrar etmeyi düşünürseniz ve aranızda yer varsa katılmak isterim.
Mimarobada ikamet ediyorum bende saygılar:rendeer:
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
69
Fotolar 1sene gecikmeli olmuş ama yine de güzel olmuş... Yalnız hocam sizin çanta torbaya bakılacak olursa birazda hazırlık varmış galiba:)
Neyse bende Bahçeşehir taraflarındayım görüşürüz inşaallah..

Yolunuz açık olsun..
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
İyi dileklerini sunan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.

10-05-2011, 11:04

--------------------------------------------------------------------------------

Çok güzel gezi olmuş tekerinize sağlık.
Sizi bi kaç kez yollarda gördüm motorunuz çok güzel ve bakımlı maşşallah.
Kazasız belasız kullanmak dileğiyle.
Geziyi tekrar etmeyi düşünürseniz ve aranızda yer varsa katılmak isterim.
Mimarobada ikamet ediyorum bende saygılar


Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/etk...ciktik-gokceadayi-boyladik.html#ixzz1MAWoqoBe

Benim işyerim de Sinanoba Ziraat bankasının gerisinde MİMARSİNAN KONAKLARI şantiyesi.
Ya ofiste veya iş makınası ile sahada olurum. Görüşelim. Yakında gerçekleştirmeyi düşündüğümüz birkaç gezi olacak.

10-05-2011, 12:04

--------------------------------------------------------------------------------

Fotolar 1sene gecikmeli olmuş ama yine de güzel olmuş... Yalnız hocam sizin çanta torbaya bakılacak olursa birazda hazırlık varmış galiba
Neyse bende Bahçeşehir taraflarındayım görüşürüz inşaallah..

Yolunuz açık olsun..


Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/etk...ciktik-gokceadayi-boyladik.html#ixzz1MAXXMOdF

Askeriyedeki gibi çevrede tatbikat yapar geceleri çok kısa mesafelerde olsa çadır kurup takılırız. O gün için düşüncemiz 25 km. yol katedip gece konaklayıp sabah işe gitmektı. Kısmet böylesi imiş.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Benim işyerim de Sinanoba Ziraat bankasının gerisinde MİMARSİNAN KONAKLARI şantiyesi.
Ya ofiste veya iş makınası ile sahada olurum. Görüşelim. Yakında gerçekleştirmeyi düşündüğümüz birkaç gezi olacak.
.

Mimaroba Lıttle caesar'sta kurye olarak çalışıyorum ayrıca.Dediğiniz yerden günde nerdeyse 10 sefer geçiyorumdur.Şuan sağlık problemim var iyi olur olmaz yanınıza ugramak.Bahsettiğiniz gezilerede katılmak isterim.
 

gky

Katılım
9 May 2011
Mesajlar
147
helal olsun işte özgürlük dediğimiz şey bu!tebrik ederim fotoları beklıyorum yüklenmesini sabırla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst