- Katılım
- 12 Haz 2009
- Mesajlar
- 404
- Konu Yazar
- #1
Forumunuza yeni uye oldum, bayaga guzel teknik konular irdeleniliyor, buna sevindim, su anda kullandigim big twin'im var (113" s&s) ayrica bi bobber projesi uzerinde calisimaktayim, resimler cekip koyacam buraya, eminim guzel fikirler cikacaktir bu forumdan
alp
alp