. . . selamlar . . .

Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
Forumunuza yeni uye oldum, bayaga guzel teknik konular irdeleniliyor, buna sevindim, su anda kullandigim big twin'im var (113" s&s) ayrica bi bobber projesi uzerinde calisimaktayim, resimler cekip koyacam buraya, eminim guzel fikirler cikacaktir bu forumdan ;)

alp
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Hoşgeldin alp burda teknik konularda irdelenir başka konularda yeterki paylaşımcı ve katılımcı ol.. :wiinkk:
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
404
tesekurler, yakinda uzerinde calisdigim projenin resimlerini sizlerle paylasicam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst