Selamlar :))

Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Selam MT :) Ben Mehmet 22 yaşındayım. Uzun zamandır sitemizi takip etmekteyim ama motorum olmadığı ve hiç motor sürme şerefine erişmediğim için sizlerle tanışmaktan biraz çekinmiştim :) Dün ilk kez bir motor sürdüm (kanuni windy s) ve bu cumartesi inşallah sınavı verdikten sonra A2 ehliyetimi alma hakkımı elde etmiş olacağım. :queen: Bu acemi kardeşinizi de aranıza kabul ederseniz çok memnun olurum. Herkese kocaman selamlar. :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
Hoşgeldin kardeşim. Ktılımcı ve paylaşımcı olmanı diliyorum. Motorun varmş yokmuş çok önemli değil. Buluşmalara da müsait olursan gel yüzyüzede tanışalım
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Teşekkür ederim elimden geldiğince buluşmalara katılmak ve en kısa zamanda tanışmak isterim :)
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
hoşgeldin
dün bir ilki gerçekleştirmişsin
artık hiç vazgeçemeyeceksin

haydi hayırlı olsun
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hoşgeldin Mehmet, en kısa zamanda motoruna ve ehliyetine kavuşman dileğiyle :)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Hoş bulduk dostlar :) Tüm güzel temennileriniz için teşekkür ederim :)
 
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
371
hoşgeldin arkadaşım sınav çok komik ve kolay,bende yrn belgelerimi alıyorum inş salı veya çrş ehliyeti almış olurum...sanada hayırlı olsun şimdiden... :)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Sınavı ben de veririm inşallah. Kolay olduğunu söylemişlerdi ama benim ehliyet için yaz tatilini beklemem gerekecek. Malesef ailem motor sevgimi çok kıskandığı için motor'a karşı: Hele annem... :) Dolayısıyla kendi çabalarımla yavaş yavaş hallediyorum işimi :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
HOŞGELDİN ARKADAŞIM ARAMIZA umarım aileni üzmeden isteklerine kavuşursun :)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin, ehliyet alacakmışsın kıskandım şimdi:cherry:
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Ailemi üzmemek için azami çaba gösteriyorum askon dostum :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst