Sınavı ben de veririm inşallah. Kolay olduğunu söylemişlerdi ama benim ehliyet için yaz tatilini beklemem gerekecek. Malesef ailem motor sevgimi çok kıskandığı için motor'a karşı: Hele annem...Dolayısıyla kendi çabalarımla yavaş yavaş hallediyorum işimi :cherry: