- Katılım
- 3 Eki 2007
- Mesajlar
- 623
- Konu Yazar
- #1
Selam MT
Ben Mehmet 22 yaşındayım. Uzun zamandır sitemizi takip etmekteyim ama motorum olmadığı ve hiç motor sürme şerefine erişmediğim için sizlerle tanışmaktan biraz çekinmiştim
Dün ilk kez bir motor sürdüm (kanuni windy s) ve bu cumartesi inşallah sınavı verdikten sonra A2 ehliyetimi alma hakkımı elde etmiş olacağım. :queen: Bu acemi kardeşinizi de aranıza kabul ederseniz çok memnun olurum. Herkese kocaman selamlar. :rendeer::rendeer::rendeer: