- Katılım
- 11 Tem 2006
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
Merhaba
Motosiklet net teki muhabbetleri bir süredir izliyorum . Galata Gecelerini , Barış ın yaşgününü , İznik in Fethini
.... Gebzeli geyik tayfasının eksik parçasını tamamlamak için ortama giriş yapıyorum
..
Motosikletim yok ama naçizane bisikletim var ..
Herkeze Saygılar Sevgiler
Motosiklet net teki muhabbetleri bir süredir izliyorum . Galata Gecelerini , Barış ın yaşgününü , İznik in Fethini
Motosikletim yok ama naçizane bisikletim var ..
Herkeze Saygılar Sevgiler