T taltintas Katılım 9 Şub 2011 Mesajlar 3 9 Şub 2011 Konu Yazar #1 Herkeze merhaba, Ben Turan, 30 yaşında gebzede otuyor evli ve bir çocuk babasıyım, Motosiklet kullanmaya yeni başladım şimdilik caracal 200 üm var sonrasında gv650 planlıyorum, Görüşmek dileğiyle
Herkeze merhaba, Ben Turan, 30 yaşında gebzede otuyor evli ve bir çocuk babasıyım, Motosiklet kullanmaya yeni başladım şimdilik caracal 200 üm var sonrasında gv650 planlıyorum, Görüşmek dileğiyle