Selam

Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
3
Herkeze merhaba,

Ben Turan, 30 yaşında gebzede otuyor evli ve bir çocuk babasıyım,

Motosiklet kullanmaya yeni başladım şimdilik caracal 200 üm var sonrasında gv650 planlıyorum,

Görüşmek dileğiyle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst