önce kendini tanıtsaydın daha faydalı olurdu. akdeniz gezisine istanbuldan başlayacaksın sanıyorum. benim önceki motorumda keeway 150 liydi ve istanbul elazığ arası gidip geldim herhangi bi problem yaşamadım bakımlarını yaptırdıysan motor gidip gelir ama vibrasyon cok fazla oluyo max 100 km bir dinlenmen gerekecek. yolların durumunu bilmiyorum ama yokuş yukarı cıkarken bazen 2. vitese kadar düştüğüm oluyodu bu da araç sollarken daha cok kamyonlar sorun cıkartabiliyo. ama gidilir. yeterki motor kullanmak ve yeni yerler görmek o heycanı yaşamak iste. her şey güzel olur iyi yolculuklar.:cat: