selam..

Katılım
28 May 2009
Mesajlar
40
selam arkadaşlar.. kewey süperlight daha 5000 binde yağı değişti genel bakım sübab ayarlarını yaptırıp uzun bir akdeniz gezisi yapmayı düşünüyorum .sizce yapabilirmiyim..ağır bakımı yaptırıp yola çıkabilirmiyim ne dersiniz..
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
benim arkadaşımda da superlight var egeye gitmişti iyi bir bakım yaparsan gidemeyeceğin yer yok bence :wiinkk:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
ist-Çanakkale arası gittiğine şahit oldum:)
Bakımını yapıp devirli kullanımda gider bencede:cat:
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
114
önce kendini tanıtsaydın daha faydalı olurdu. akdeniz gezisine istanbuldan başlayacaksın sanıyorum. benim önceki motorumda keeway 150 liydi ve istanbul elazığ arası gidip geldim herhangi bi problem yaşamadım bakımlarını yaptırdıysan motor gidip gelir ama vibrasyon cok fazla oluyo max 100 km bir dinlenmen gerekecek. yolların durumunu bilmiyorum ama yokuş yukarı cıkarken bazen 2. vitese kadar düştüğüm oluyodu bu da araç sollarken daha cok kamyonlar sorun cıkartabiliyo. ama gidilir. yeterki motor kullanmak ve yeni yerler görmek o heycanı yaşamak iste. her şey güzel olur iyi yolculuklar.:cat:
 
Katılım
28 May 2009
Mesajlar
40
önce kendini tanıtsaydın daha faydalı olurdu. akdeniz gezisine istanbuldan başlayacaksın sanıyorum. benim önceki motorumda keeway 150 liydi ve istanbul elazığ arası gidip geldim herhangi bi problem yaşamadım bakımlarını yaptırdıysan motor gidip gelir ama vibrasyon cok fazla oluyo max 100 km bir dinlenmen gerekecek. yolların durumunu bilmiyorum ama yokuş yukarı cıkarken bazen 2. vitese kadar düştüğüm oluyodu bu da araç sollarken daha cok kamyonlar sorun cıkartabiliyo. ama gidilir. yeterki motor kullanmak ve yeni yerler görmek o heycanı yaşamak iste. her şey güzel olur iyi yolculuklar.:cat:

teşekkürler arkadaşlar.. bu arada ben hüseyin izmirliyim ve yeni katıldım sorulara cevap arıyordum yardımlarınız
için teşekkürler..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Aramıza Hosgeldin..
Superlight 150 ile bi abimiz Her yıl Ankara dan Karadeniz turu yapıyor.. Motoru 10.ooo km ni üzerinde :D
 
Katılım
28 May 2009
Mesajlar
40
h.b arkadaşlar saolun beni aydınlattığınız için.. ben ilk önce karaburun çeşme ve sonra akdenize çıkıcam sl 150 ile bu tavsiyelerden sonra bunu yapmalıyım:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst