Selam ve Ufak bir soru :)

Katılım
16 Mar 2007
Mesajlar
2
Merhabalar ben İzmir Bornovadan Hüseyin..Uzun zamandır motor sevdasıyla yaşıyorum.Bu aralar iyice kafaya taktım ve yeni bir motor almayı düşünüyorum.Ama bu konuda pek bir bilgim yok.

Bir de hangi tarzda bir motor alacağıma karar veremedim.Aslında başlarda Chopper baya hoşuma gidiyordu ama bu siteye girdikten sonra diğer Sport motorlara da kanım ısındı..

Sizlerden,benim gibi yeni başlayanlar için motor alırken dikkat etmemiz gereken unsurlardan bahsetmenizi rica ediyorum..

Honda CBR 125 R 'yi inceledim az önce,görüntü olarak baya hoşuma gitti..Tabi diğer motor özelliklerinde pek acemi olduğumdan dolayı motoru tam kavrayamadım.Sizce nasıl bir motor ?

Teşekkürler :)
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
89
hoşgeldin

yeni başlayanların 125 cc motorla başlaması güzel ancak daha rahat kullanabileceğin bir motorla (örnek YBR 125, Honda CBF 150 vb.) daha iyi olur.
race motorlar biraz hızlıdır. ayrıca düşersende masraflıdır. 6 ay kullan sonra tarzını belirle
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor alırken dikkat etmemiz gereken unsurlardan bahsetmenizi rica ediyorum..

Honda CBR 125 R 'yi inceledim az önce,görüntü olarak baya hoşuma gitti..Tabi diğer motor özelliklerinde pek acemi olduğumdan dolayı motoru tam kavrayamadım.Sizce nasıl bir motor ?

Teşekkürler :)

Öncelikle hoşgeldin.Motosikleti ağırlıklı olarak nerelerde kullanacağına ve tarzına bağlı olarak;choopper,naked,enduro vb. bir seçim yapabilirsin.250 cc ve ort.25 hp gücün üzerine çıkmamanı tavsiye ederim:)
Cbr uygun senin için fakat grenajlı olduğundan düşmelerde(kötü haber mutlaka düşeceksin) sana masraflı olur.2.el bi honda titan yada yamaha ybr daha uygun olacaktır.mutlaka eğitim almanıda öneririm.Unutma yeni başlıyorsun bilmediğin çok şey var.. şimdiden alacağın motosiklet hayırlı olsun..umarım hevesini en iyi şekilde yaşarsın..dikkatli ol sevenlerini üzmemeye çalış olurmu:wiinkk:
 
Katılım
16 Mar 2007
Mesajlar
2
Çok teşekkürler dediklerinizi dikkate alıcam...Aslında bende sizin gibi yamaha ybr düşünüyordum,hatta arkadaşım aldığında bindim falan öylesine.Fakat altımda çok ufak kalıyor.Biraz uzun boylu bir kişilik olduğum için pek sevmedim o motoru.Tekrar teşekkür ederim ve hoşbulduk :)
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
uzun boyluysan ve yeni başlıyosan temizinden bi mz 251 etz bulursan iyi olur bence ama ybr de iyi seçim olur.
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
312
merhaba..aramıza hoşgeldin...öncelikle tarzını bulman gerekiyor..seçim senin tabiiki..kalıcı olman dileğiyle...
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
selam ben de bu tür sorularla başladım.250 cc lik yeter dedim.sonra 125 lik ybr yi 15 gün kullandım.sıkılmaya başladım.ben senin yerinde olsam 500 600 lük güzel bir enduro alırım.ama 15 gün kadar trafiğe kapalı bir yerde gaz debriyaj kombinasyonunu çalışırım.dur kalk filan.sonra motoru tanıdıkça trafiğe çıkarım.ben bi de şunu öğrendim:motoru dengede tutmak kadar doğru düşmek de önemli.chopper yani cruiser tipi motorlar biraz hantal.daha kıvrak motorlarla başlaman daha iyi bence.kolay gelsin şimdiden.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
aramıza hoşgeldin
1-2 hafta sonra bornova da olma ihtimalim var
tanışırız hem bilgi alışverişinde bulunabiliriz :cat:
ben 125'lik kymco'yla başladım şimdi 250'cc lik regal raptorum var
ve çok memnunum
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
387
selam ben de bu tür sorularla başladım.250 cc lik yeter dedim.sonra 125 lik ybr yi 15 gün kullandım.sıkılmaya başladım.ben senin yerinde olsam 500 600 lük güzel bir enduro alırım.ama 15 gün kadar trafiğe kapalı bir yerde gaz debriyaj kombinasyonunu çalışırım.dur kalk filan.sonra motoru tanıdıkça trafiğe çıkarım.ben bi de şunu öğrendim:motoru dengede tutmak kadar doğru düşmek de önemli.chopper yani cruiser tipi motorlar biraz hantal.daha kıvrak motorlarla başlaman daha iyi bence.kolay gelsin şimdiden.

bence çok doğru kazasıs sürüşler:) :)
 
Katılım
16 Mar 2007
Mesajlar
2
Öncelikle ilginize teşekkür ederim.Bütün yorumları tek tek düşünüp artık bi karar vericem..

@lordskeldan bornovaya gelirseniz görüşmek isterim gerçekten.İletişime geçelim..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
al bı srad bak dalgana bence
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
18
öncelikle hoşgeldin bence bi ybr al en iyisi benimde ilk motorum ybr gayettee ii yani 125 en iyisi
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
oncelikle hosgeldin , cbr 125 guzel bir motor we baslangic icinde cok uygun ama tarzini belirleyip alman en guzeli, sonra coook uzulursun
 
Katılım
16 Mar 2007
Mesajlar
2
hoşbulduk arkadaşlar...mt ailesinde bulunmaktan çok mutluyum ayrıca belirtmek istedim :)
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
Merhabalar ben İzmir Bornovadan Hüseyin..Uzun zamandır motor sevdasıyla yaşıyorum.Bu aralar iyice kafaya taktım ve yeni bir motor almayı düşünüyorum.Ama bu konuda pek bir bilgim yok.

Bir de hangi tarzda bir motor alacağıma karar veremedim.Aslında başlarda Chopper baya hoşuma gidiyordu ama bu siteye girdikten sonra diğer Sport motorlara da kanım ısındı..

Sizlerden,benim gibi yeni başlayanlar için motor alırken dikkat etmemiz gereken unsurlardan bahsetmenizi rica ediyorum..

Honda CBR 125 R 'yi inceledim az önce,görüntü olarak baya hoşuma gitti..Tabi diğer motor özelliklerinde pek acemi olduğumdan dolayı motoru tam kavrayamadım.Sizce nasıl bir motor ?

Teşekkürler :)


selam arkadaşım bornova nın tam neresindesin merak ettim :)
bende bornova - atatürk mahallesinde oturuyorum senle tanışmayı isterim doğrusu inş istediğin motoru alırsın
BURAK
:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2007
Mesajlar
2
selam arkadaşım bornova nın tam neresindesin merak ettim :)
bende bornova - atatürk mahallesinde oturuyorum senle tanışmayı isterim doğrusu inş istediğin motoru alırsın
BURAK
:rendeer:

çamkıran tarafındayım..migrosun oralardayım..ben de isterim tanışmak gerçekten :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst