Selam rüzgar tutkunları

Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Selam dostlar,25 yıl gibi uzun bir aradan sonra büyük bir özlemle tekrar iki teker üzerindeyim.gerek aradan çok uzun zaman geçmesi gerekse tarz değişikliği (25 yıl önce Jawa ,yeni Keeway SS 250)nedeniyle acemilik çekmeme rağmen alışmaya çalışıyorum.
Benim gibi iki teker sevdalısı arkadaşlarla tanışmak,arada yaptığınız etkinliklere katılmak temennisiyle herkese selam ve sevgiler,
Yolunuz açık,motorunuz daima iki teker üzerinde olsun.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geç kalan bi tanışma mesajı olmuş.
Aramıza hoş geldiniz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst