- Katılım
- 11 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,052
bende mayısda alıcam yaf 17 doldurıyım direk akdeniz
benzin parasınıu birikdiriyorum giyim kuşamda bot kışlık eldiven pantolonum kaldı sadece herşey çok güzel olacak allah izin verirse...yapmanız gereken beklemek sabırla beklemek unutmayınki bizdeki bu imkanlar diğer yaşıtlarımızın çoğunda yok karnını doyuramayanlar var sadece şükür edip 1-2 sene beklemek eminim bi gün isdediğiniz konumda olursunuz...:rendeer: