selam herkese bende geldim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
bende mayısda alıcam yaf 17 doldurıyım direk akdeniz:p benzin parasınıu birikdiriyorum giyim kuşamda bot kışlık eldiven pantolonum kaldı sadece herşey çok güzel olacak allah izin verirse...yapmanız gereken beklemek sabırla beklemek unutmayınki bizdeki bu imkanlar diğer yaşıtlarımızın çoğunda yok karnını doyuramayanlar var sadece şükür edip 1-2 sene beklemek eminim bi gün isdediğiniz konumda olursunuz...:rendeer:
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
o konuda kesinlikle haklısın sonuc olarak motoru bir ihtiyac degil bir zevk olarak istiyoruz ki bu belki simdilik 5 ama bi 3 sene sonra 20 milyarlara yakın masrafla demek we bunu yapabilmk de ulkemzde ayrıcalık ama maalesf bu isin icindeyken insan dısardan bakamıyor...
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
tartıştıgımız flan yok,tabiki kızlarda erkeklerde eşit hatta bayan motorcular çogu erkekten daha dikkatli oluyorlar trafikte.
@b+rk
bari sen aç dedigim topigi cns takmadı beni :D
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
:D dur ben cansuya ozel mesaj atım o acsın...benm topic hala moto sohbette duruo ama kmse atmıo oraa msj...
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
açsın açsın 18 yaş altı motosiklet tutkunları koyarsa adını daha iyi olur bence
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
ooo geleceğin motorcuları :pr: dereyi görmeden paçaları sıwamayın yarın ölüp kalıcağınızı kimseee bilemez:pale: sakin yawaş yawaş olyo bu işler
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
merak etme gayet emin bi sekilde konusabiliyorum cunku herseyi dogurusuyla yapan biriyim ...motorda fazla risk alan biri fln diilm her zmn dikkatlıym ondn icn rht olsun gelecein motorcularındanım :cat:

cansu
cansu
cansu
cansu
bze topic accc
bze topic accc
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
231
süpersin ya
annem en fazla kayseride hiçbi arabanın gecmediği yerlerde kullanmama izin verir ama aslında haklı
ben adrenalin meraklısıyım yavas yavas hızı arttıracagımdan suphem yok




Cansu Kızım Sen Kendini Hiç Yorma ve Ehliyet Almanıda Bekleme:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Sen Benim Artçım ol Yeni Aldıgım
CBR 1100XX SUPER BLACKBIRD İle Bi İzmir-Çeşme Yapalım Adrenaline Doyarsın Bunu Temin Ederim :cat: :cat: :cat: :bounce: :bounce: :bounce:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
bölebi topic vardı 18- motorcular die ama bulamadım:silent:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
318
ooo geleceğin motorcuları :pr: dereyi görmeden paçaları sıwamayın yarın ölüp kalıcağınızı kimseee bilemez:pale: sakin yawaş yawaş olyo bu işler


sadece hayal kuruyordk ya
tabi ki haklısın yasayıp yasamayacagımızı Allahtan baska kimse bilemez
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
Cansu Kızım Sen Kendini Hiç Yorma ve Ehliyet Almanıda Bekleme:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Sen Benim Artçım ol Yeni Aldıgım
CBR 1100XX SUPER BLACKBIRD İle Bi İzmir-Çeşme Yapalım Adrenaline Doyarsın Bunu Temin Ederim :cat: :cat: :cat: :bounce: :bounce: :bounce:

nick in mondial oldugu dusunulrse blackbird un olduunu sanmıorm :D ama ki warsa vfr de az bi tecrubm war sen adresi sole cansu yerine ben gelirim hem cesmede bzm yazlıkta konaklarz yemmkler benden :wiinkk:
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
b+rk haklısın kız olmak süper birşey valla.beni daha kimse cbr1100xx e artcı olarak çagırmadı kız olmak vardı şimdi :d
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
231
b+rk haklısın kız olmak süper birşey valla.beni daha kimse cbr1100xx e artcı olarak çagırmadı kız olmak vardı şimdi :d



Olurmu Oyle Şey Kardesim Gel Sende Artçım Ol Ben Sadece Ona Yardım Etmek İstedim.. Hani Motoruda Ehliyetide Yok Ya Ondan :bounce: :bounce:
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
tamm o zamn redragon we ben geliyoruz...(walla bana da hıc nasip olmadı)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst