Selam Dostlarım

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeni bi nick, temiz bi motor, şimdi size başka ne lazım? :)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
asfalt meleği heerşey tamam eksik de yok bundan sonra yol yapmam lazım havalar ısındı artık kim tutar biziiiiiiii
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
abi nickinde hayırlı olsun,mavi boncuğunda.hadi bakalım,yollar seni bekliyor.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Profil'de nick değiş düğmesi var ordan yapmıştır.
sabah sabah yardın beni vallaha:queen:
fişi çıkmıştır abi :p
tak fişi bitir işi diyon öylemii:p
YA ben beceremedım galıba olmadı :pr::pr::silent:
bu sene karadeniz de bi balık varmış anlatamam,millet eliyle tutuyomuşş,ama anlamadığım karadenizde sazanın ne işi varr:queen:
Napıyım abi, canım sıkılıyor :mrgreen:

ya canın sıkılıyosa msn'de bana bişeyler yazsana,ben sana askerliğimi ankarada yaptım diyeyim,sende ama ben adanada yapmadım de :queen::queen:sen nasıl bi adamsın yaaa:queen:

cengiz abii hayırlı uğurlu olsun abi motorunda tekrardan hayırlı olsunn ,yarın burcuların orda pazar günüde gezide görüşmek dileğiyle esen kalınn:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yeni motorun ve nickin hayırlı olsun motorunu gülegüle kullan sağlıklı ginlerde
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Profil'de nick değiş düğmesi var ordan yapmıştır.

ağam eğlenir bizle bizler marabayız anlamayız butondan mutondan..:p

abi ne hikmetse millet nick değiştirip duruyo bendemi değiştirsem acep..:bounce::bounce:

endurocu01 (motor) abi tekrar hoş geldin..:rendeer::rendeer:

bu eski üyelere hoşgeldin demek garibime gidiyo..::comico::::comico::
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeşe teşekkür iderim beni şımartıyorsunuz sizler beni taaa buralara kadar getirdiniz naçizhane teveccühünze layık olmaya çalışızam fevkaladenin fevkinde bir karşılama oldu :p

isocum yarın ordayım pazar günü yokum
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
ağam eğlenir bizle bizler marabayız anlamayız butondan mutondan..:p

MARABA TELEVOLE :p

xin_330401300914517298804.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tekrar hoşgeldinn, motosikletin hayırlı olsun , güle güle kullan .
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
Profil'de nick değiş düğmesi var ordan yapmıştır.

fişi çıkmıştır abi :p

yaaaa offff be abiii:queen:demınden berı manyak gıbı o dugmeyı arıyom :pr:ama konuya bılımsel yaklasmadıgın ıcın anlamıstım da caktırmadım:p ya nası degsıyo bı sole sana zahmet:rendeer:

:queen::queen::queen::queen::queen: ::koop:: ::koop::
koptum yaaa siz beni güldürdünüz allahda sizi güldürsün ne diyim

ağam eğlenir bizle bizler marabayız anlamayız butondan mutondan..:p

abi ne hikmetse millet nick değiştirip duruyo bendemi değiştirsem acep..:bounce::bounce:

endurocu01 (motor) abi tekrar hoş geldin..:rendeer::rendeer:

bu eski üyelere hoşgeldin demek garibime gidiyo..::comico::::comico::

sende değiştir sendeee

evt bana da garip geldi bi aann ama yine de

hoşgelmişin abbim yeni nick in motorun hayırlı uğurlu olsun inş. :)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
küçük bir düzeltme motoru yeni almadım zaten vardı ama servisdeydi pardon tamirde yaklaşık 3 ay yattı parasızlıktan daha dün çıkardım dost ve ahbaplara duyurulur.

Tequ cum malum zitenize yeni üye oldum adım cengiz yaş 43 meslek askeri person motor 2 tane var allah olmayanada versin ilerde 3.almayı düşünüyorum oda hyo olacak balık tutmayı kamp yapmayı müzikle uğraşmayı severim evliyim çocuğum yok evlatlık Ltf06 var bitane oda kapının önünde paspasda yatıyor çünkü kovdum cebim var msn var ev tlf var posta kutusu yok çümkü takacak yerim yok numara kapının üstünde yazıyor.Yarın gokteyilde görüşmek üzreee
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
küçük bir düzeltme motoru yeni almadım zaten vardı ama servisdeydi pardon tamirde yaklaşık 3 ay yattı parasızlıktan daha dün çıkardım dost ve ahbaplara duyurulur.

Tequ cum malum zitenize yeni üye oldum adım cengiz yaş 43 meslek askeri person motor 2 tane var allah olmayanada versin ilerde 3.almayı düşünüyorum oda hyo olacak balık tutmayı kamp yapmayı müzikle uğraşmayı severim evliyim çocuğum yok evlatlık Ltf06 var bitane oda kapının önünde paspasda yatıyor çünkü kovdum cebim var msn var ev tlf var posta kutusu yok çümkü takacak yerim yok numara kapının üstünde yazıyor.Yarın gokteyilde görüşmek üzreee

abi normalde beleş mezar bulsam içine yatarım ama yarın işim var:p Gogteyilde iyi eğlenceler size :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ferda onur dan izin almak lazım yoghsam çoh gızar..

hem öle asortik bişi bulmak lazım siteye üye olurken 06bluedragger cazip geldi..

değiştirisem cafcaflı bişi olsun istiyom..


ağam kovirmisen..:queen::queen::queen:

(fotodaki herüf hala yaşıyomu hiç görmüyoruzda):queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst