- Katılım
- 24 Şub 2008
- Mesajlar
- 381
Napıyım abi, canım sıkılıyor :mrgreen:
yaaaa offff be abiii:queen:demınden berı manyak gıbı o dugmeyı arıyom
Napıyım abi, canım sıkılıyor :mrgreen:
yeni bi nick, temiz bi motor, şimdi size başka ne lazım?![]()
sabah sabah yardın beni vallaha:queen:Profil'de nick değiş düğmesi var ordan yapmıştır.
tak fişi bitir işi diyon öylemiifişi çıkmıştır abi![]()
bu sene karadeniz de bi balık varmış anlatamam,millet eliyle tutuyomuşş,ama anlamadığım karadenizde sazanın ne işi varr:queen:YA ben beceremedım galıba olmadır:
r::silent:
Napıyım abi, canım sıkılıyor :mrgreen:
Profil'de nick değiş düğmesi var ordan yapmıştır.
ağam eğlenir bizle bizler marabayız anlamayız butondan mutondan..![]()
Profil'de nick değiş düğmesi var ordan yapmıştır.
Profil'de nick değiş düğmesi var ordan yapmıştır.
fişi çıkmıştır abi![]()
yaaaa offff be abiii:queen:demınden berı manyak gıbı o dugmeyı arıyomr:ama konuya bılımsel yaklasmadıgın ıcın anlamıstım da caktırmadım
ya nası degsıyo bı sole sana zahmet:rendeer:
ağam eğlenir bizle bizler marabayız anlamayız butondan mutondan..
abi ne hikmetse millet nick değiştirip duruyo bendemi değiştirsem acep..:bounce::bounce:
endurocu01 (motor) abi tekrar hoş geldin..:rendeer::rendeer:
bu eski üyelere hoşgeldin demek garibime gidiyo..::comico::::comico::
küçük bir düzeltme motoru yeni almadım zaten vardı ama servisdeydi pardon tamirde yaklaşık 3 ay yattı parasızlıktan daha dün çıkardım dost ve ahbaplara duyurulur.
Tequ cum malum zitenize yeni üye oldum adım cengiz yaş 43 meslek askeri person motor 2 tane var allah olmayanada versin ilerde 3.almayı düşünüyorum oda hyo olacak balık tutmayı kamp yapmayı müzikle uğraşmayı severim evliyim çocuğum yok evlatlık Ltf06 var bitane oda kapının önünde paspasda yatıyor çünkü kovdum cebim var msn var ev tlf var posta kutusu yok çümkü takacak yerim yok numara kapının üstünde yazıyor.Yarın gokteyilde görüşmek üzreee
MARABA TELEVOLE
![]()