Selam Dostlarım

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam dostlarım artık motorumu aldığıma göre nickide değiştirmek farz oldu eskiden MoToR idi bundan sonra aranızda endurocu01 olarak devam edeceğim tüm dost ve ahbaplara duyurulur.Kalın sağlıcakla:rendeer:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
Selam dostlarım artık motorumu aldığıma göre nickide değiştirmek farz oldu eskiden MoToR idi bundan sonra aranızda endurocu01 olarak devam edeceğim tüm dost ve ahbaplara duyurulur.Kalın sağlıcakla:rendeer:

motorun hayırlı olsun :cat:nası degısırdın nıkını :silent:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeniden üye oldum herşeyimi değiştirdim
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onur sen yaşıyormusun dümmeye bastım ama olmadı starterde sorun var kanımca
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Endurocu01, Adanalı endurocu mu yoksa 1 numaralı endurocu mu manasında :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Abicim hayırlı olsun...

Valla şok mu desem hoşmu desem ...Hoş olmuş be...

Ruhuna dönmüşsün kanımca..

Keratada 10 yıl gençleşmiş..Fotolarını yarın isteriz haaa paşam...
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
asgurbuz kardeşim Adanalı manasında
ali demir fişleri kontrol et
muratım gergerlim teşekkürler
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız güzel günlerde kullan nickini:)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
pro sitede herkez şimdi düğmeyi arayacak ne yaptın sen ya :p ne film adamsın ya

adaşım hayırlı olsun SELAMLAR :rendeer:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Yav gel ozaman Endurocu01.001 ol, bende 002 olayım :mrgreen:

(asgurbuz yazma yav, azgurbuz o)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
azıcıkgurbuz daha önce deseydin 001 yapardım artık çok geç ben bile alıştım

pro dümmenin yerimi unuttum direksiyonun altındamıydı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst