hoşgeldin... :rendeer: ben önce motorumu aldım, :wiinkk: sonrada sitede yerimi aldım. ama kimse bana bukadar hoşgeldin beşgittin demediiiiii....... :salut: kıskanıyomuyummm ewweett kıskandım walla. ben çıkıp bidaha üye olacagım... :bounce: taa ki 30 kişi HOŞŞgeldin deyinceye kadar... :queen: