selam benide kabul edermisiniz aranıza??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
Selam hoşgeldin

bende yeni geldim motorum da yok umuyorum burdaki tecrübeli arkadaşlar bize yardımcı olacaktırr
:)
 
Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
72
hoşgeldiniz!muhasebe ve izmir ortak noktamız!bir üçüncüsüde motosiklet olacak galiba:)
 
Katılım
24 May 2005
Mesajlar
31
merhaba... aramıza hoşgeldin sedaam.. gerçi forumda bende tazeyim.. ama dün itibariyle artık bi motorum var... :) JL-250-5 yakında fotoğrafını da ekleyeceğim.. seninkini de bekliyoruz..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ara 2005
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin... :rendeer: ben önce motorumu aldım, :wiinkk: sonrada sitede yerimi aldım. ama kimse bana bukadar hoşgeldin beşgittin demediiiiii....... :salut: kıskanıyomuyummm ewweett kıskandım walla. ben çıkıp bidaha üye olacagım... :bounce: taa ki 30 kişi HOŞŞgeldin deyinceye kadar... :queen:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anaaaa ailemize bi ablamız daha katılmış:p hoşgeldin arkadaşım.Bu sitenin müptelası olacaksın şimdiden ona göre hazırlığını yap (mesela kask,dizlik,korumalı mont...vs.vs.).Seni her zaman aramızda görmekten mutlu oolacağız.tekrar hoşgeldin:rendeer: :rendeer:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
PcKopatGhostRider' Alıntı:
7 ay önce gelen ve 2 mesaj yazn elemana hoşgeldin diyorz.. :) oda güzel.. :mrgreen:


PcKopatGhostRider ismini de beLirtmi$ ya arkada$ ondandir :) Yok yok isim mesLek ya$ faLan hepsi var.. Bu topic bi hafta kaLir gundemde sanirim :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Nis 2004
Mesajlar
105
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:rendeer: :queen: hoşgeldin aramıza bi bayan motosiklet tutukununun daha aramızda görmek ne güzel
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst