Selam arkadslar :) Samsundan herkeze :)

Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
70
Öncelikle büyük küçük herkeze selm olsun. Kendimi tanitayim ismim samet 25 yasindayim güvenlik sistemleri üzerine bir işim var. 2008 de ilk motoruma sahip oldum. Tabi scooter oldu :) Çok şükür geçen hafta 2013 cbr 250 aldim. Araniza kabul edersinz insallah. Forumu takip ederdim ama üyelik bugüne kısmemiş.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
83
Hoşgeldin samet. hayırlı olsun motorun kazasız belasız sürüşler dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst