- Katılım
- 11 Haz 2014
- Mesajlar
- 70
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle büyük küçük herkeze selm olsun. Kendimi tanitayim ismim samet 25 yasindayim güvenlik sistemleri üzerine bir işim var. 2008 de ilk motoruma sahip oldum. Tabi scooter oldu
Çok şükür geçen hafta 2013 cbr 250 aldim. Araniza kabul edersinz insallah. Forumu takip ederdim ama üyelik bugüne kısmemiş.