Evet açılması konusu, yani rodaj var.Yapman gereken motoru fazla yormamak, hızı abartmamak, farklı hızlarda, farklı devirlerde sürmek gibi seni çok da zorlamayacak şeyler.Rodaj hakkında herhangi bir topicte yazılanları ara, oku istersen.Bence faydasını görürsün.