- Katılım
- 24 Eki 2005
- Mesajlar
- 336
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bu topiği aslında keeway başlığında tartışmam gerekiyodu ama o bölümü okumayann motor konusunda gerçekten uzman olan motorcu arkadaşlar olduunu düşünerek buraya açtım....
şimdi sorum şu bende keeway 150 superlight var üstünde 130/90-15 lastik var ve ben 140/90- 15 takmak istiyorum yani bi numara büyüğü olurmu????
motor belki biraz zorlanır ama önemli diil önemli olan ebat olarak sığarmı bikaç ustaya sordum kimi olur kimi olmaz dedi lastiği alınca geri iadede olmuyo yardıma ihtiyacım var lütfeeeeeeeen
şimdi sorum şu bende keeway 150 superlight var üstünde 130/90-15 lastik var ve ben 140/90- 15 takmak istiyorum yani bi numara büyüğü olurmu????
motor belki biraz zorlanır ama önemli diil önemli olan ebat olarak sığarmı bikaç ustaya sordum kimi olur kimi olmaz dedi lastiği alınca geri iadede olmuyo yardıma ihtiyacım var lütfeeeeeeeen