selam acele yardmnıza ihtiyacım var!!!!!!!!

Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
arkadaşlar bu topiği aslında keeway başlığında tartışmam gerekiyodu ama o bölümü okumayann motor konusunda gerçekten uzman olan motorcu arkadaşlar olduunu düşünerek buraya açtım....
şimdi sorum şu bende keeway 150 superlight var üstünde 130/90-15 lastik var ve ben 140/90- 15 takmak istiyorum yani bi numara büyüğü olurmu????
motor belki biraz zorlanır ama önemli diil önemli olan ebat olarak sığarmı bikaç ustaya sordum kimi olur kimi olmaz dedi lastiği alınca geri iadede olmuyo yardıma ihtiyacım var lütfeeeeeeeen
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
1 kişibile bişey yzmamış ayıp size be yardım lazım dedik acele dedik yuh beee
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
yazılmamışsa kimse bilmiyo demektir. herkes ben bilmiyom yazıp çıksa daha mı iyi? :)
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
o kadar atıp tutan motorcu var ben herşeyi bilirim havalarında noldu onlara
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
tak gıtsın dostum ne olacak :queen: hem olmasa bıle gıder dgıstırısın adamlar hayvan degılya anlatırsın durumu:rendeer: sonrada degıstırısın hepsı bu takma kafana bukadar kardes:wiinkk:
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
macrol 500' Alıntı:
tak gıtsın dostum ne olacak :queen: hem olmasa bıle gıder dgıstırısın adamlar hayvan degılya anlatırsın durumu:rendeer: sonrada degıstırısın hepsı bu takma kafana bukadar kardes:wiinkk:
yok be kardeş hiç bi dükkan kabul etmiyo
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sen o geriye iade işini bi geç be dostum:pale: Neden diye soracak olursan adamlar sattığı bir farın ampulünü bile bulamıyorlar.Satarken var var yedek parçası var elimizde derler,ampul patlar gidersin durumu anlatırsın "Biz öyle birşey demedik"derler.O yüzden dikkatli davranmalısın.Lastik ebatlarından pek anlamasam da;ben de bir ara mct 250 nin ön tekerini (ince oldğu için) arka teker gibi kalın yaptırmak istedim;bir kaç tecrübeli arkadaşımla konuştum,masrafı çok olur dediler.Çünkü gidon çatallarından,jant dahil değişmek zorunda diye biliyorum.Yine de motor nickli abimiz gibi tecrübeli birilerinin cevap vermesini bekle derim ben!!!:rendeer:
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
selam dostum bak arka maşa arasındaki mesafeyi ölç sağ sol mesafesi eğer kurtarıyorsa yani biryerlere sürtçek gibi görün müyorsa tak hiç birşey olmaz kenarlarda 1.5 2 cm fark olsun yeterli eğer dağa az kalıyorsa olmaz
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Sives in dediğini yap. Servis inden de destek al. Onlarında bu şekilde değişik bir deneme ile uğraşmak hoşuna gidecektir.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
1 kişibile bişey yzmamış ayıp size be yardım lazım dedik acele dedik yuh beee

Şu cümleden sonra sana ne denir bilmiyorum, ki bu tarz bir davranış forumdan uzaklaştırılma sebebidir haberin olsun. Çünkü burası kahvehane değil, bu arada başlığı akşam 10 da açmışsın sabah 7 de niye cevap vermediniz diye fırça atmışsın. Cevap alamazsın çünkü başlık ofsayt, ortalıkta "yardım edin ecele lütfen" gibi bir sürü başlık var ve bu tür başlıkları üyelerin dikkate aldığını sanmıyorum.
Bakın zaten kural ne der ;
Forum kullanıcılarının konuyu daha rahat ve çabuk ulaşabilmeleri için gönderilecek konuların başlıkları lütfen içerikleriyle bağlantılı olmasına özen gösteriniz. Yani daha fazla "Yardım, çok acele yardım, help me..." ile başlayan konu başlıkları seçmemeye özen gösterin. Sonuçta hepimizin soruları önemli ve bir an önce çözüm beklemekte.. Kullanıcılar forum sayfalarına yazmış oldukları mesajlarını düzenleme yetkisine sahiptir. Lütfen yazmış olduğunuz mesajın sağ üst köşesinde göreceğiniz değiştir ikonuna tıklayarak mesajınızı düzenleyin...


Gelelim soruna; sorunun cevabını motorcu olan veya tecrübeli bilgili herkes cevaplıyamaz, çünkü bu motorunun ve takacağın lastiği ile ilgilidir. Takacağın lastik ebat itibariyle motoruna uyuyorsa, yani çatala zincire çamurluğa filan değmiyecekse takarsın olur.
Saygılar..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Evet bu soruya ancak daha önce superlightina kalın teker taktırmayı deneyen birisi cevap verebilir.Ben de bu mesajı okudum ama cevap vermedim (cevap veremedim)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst