şekeri ve ekmeği hayatımdan çıkardım

Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
Çaya şeker atmayı bırakalı 17 sene olmuş, yaşlanıyoruz galiba...
Bir de trafik kazası sebebiyle kemikler kaynasın diye içtiğim kemik suyu çorbalarından ve yediğim çikolatalardan kaynaklı göbeği eritebilsem :(
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
+Canan Karatay bunu beğendi.

karatay'dan hiç hazzetmesem de şeker konusunda söyledikleri müspet.

şeker bildiğin zehir yahu. sigaradan daha zararlı bence. şekerli şeylerin üzerine uyarı koymak lazım. devlet buna bi çare bulsun.

aslında bir milleti zehirlemek için bedavadan dayayacaksin şekerli ambalajli gıdaları, yiyip yiyip hasta olsunlar.

bir de şeker aptallaştırıyormuş, bunu da öğrendim.
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
bir de şeker aptallaştırıyormuş, bunu da öğrendim.

Beynimizin tek enerji kaynağı bizi aptallaştırıyor yani ?

-lluminati-ogo-728x728.jpg
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
Ben de şeker ve türevlerini bırakalı 1 yıl oldu. 44 kiloyu da şekerle birlikte ardımda bıraktım. Şu an 80 kiloyum. Şeker öyle lanet bir şey ki görünce düşmanım gibi bakıyorum ama bir lokma tadına bakınca yemeden de duramıyorum. Hal böyle olunca mümkünse hiç bir lokma bile almamak en garanti çözüm oluyor.

Yola aynı noktadan çıkmışız. 123,9'dan şu an 92-93 arasındayım. Hedef 85'di ama 6 aydır 90 bandına gelemedim. 1 yılda 30 kilo verince gerisi gelmedi. Ama böyle de mutluyum :)
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
43 hedef 55.

Audrey hepburn 'un biraz daha uzun boylu,kasabalı versiyonuyum:)
Sağlık problemlerim çözülse kilo alma gibi derdim yok ama ameliyat olmamak için kilo almak zorundayım.

43 kilo mu ?? ben ilk okula başladığımda o kilolardaydım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------

Miğde kelepçesiz başardıysan eğer, çok büyük irade. Kutlarım.

Kelepçe yok abi :) teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:20 ----------

birkan kusura bakma ilk fotolarda mazot bidonu gibiymişsin, neyse ki sonradan durumu toparlamışsın, tebrik ederim. tam bir before/after olmuş.

Evet, göz görülenin ötesinde psikolejik olarak inanılmaz bi before/after yaşadım. Güzel oldu çok şükür.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:22 ----------

Öyle kilo verirsiniz yağ yakmak büyük sıkıntı yağ vakumluyolar ameliyat ile bi bakın yada cardio yapacaksınız

Ben cardio'nun içinden geçtim 85 kg verdim. Yağ yakılıyo bi şekilde asıl sıkıntı sarkıklar ve çatlaklar.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
nerdeyse 10 gün oldu, hiçbir şekilde ekmek ve şeker almıyorum. (çaya attığım şekeri yarıyarıya azaltım)

bu süreçte belirgin bir şekilde rahatladığımı hissettim. eskiden kendimi balon gibi şiş hissederdim, o geçti. kendimi daha enerjik hissetmeye başladım. sabahları daha dinç uyanmaya başladım.
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
43 kilo mu ?? ben ilk okula başladığımda o kilolardaydım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------



Kelepçe yok abi :) teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:20 ----------



Evet, göz görülenin ötesinde psikolejik olarak inanılmaz bi before/after yaşadım. Güzel oldu çok şükür.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:22 ----------



Ben cardio'nun içinden geçtim 85 kg verdim. Yağ yakılıyo bi şekilde asıl sıkıntı sarkıklar ve çatlaklar.



Kilo almak kilo vermekten daha zor.

Sarkık ve çatlak olmaması için yağdan eritmek lazım.Kas erimemeli.Vücuttaki kasları sıkılaştırmak için sana özel oluşturulmuş egzersiz ve beslenme probramı,düzenli spor aktiviteleri şart.Sen bunları biliyorsundur zaten.

Avm lerde kabinlerde denk geldiğim kadınların özel diyet yaptığımı sanıp,kıyafetlerin cuk oturmasını gördüğündeki bakışları paha biçilemez.Özellikle adl de kabin içindeki ayna ile yetinmez,ortak aynalara bir yürürüm.Hemen acımasız gözüyle bakmayın.Tamam kabul.Domestostaki mikrop gibiyim.Hastayım da zayıfım oysaki ne diyeti.Önyargı işte.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
hokahey,

tam 1 ay boyunca çayımı şekersiz içtim..

sonra dedim ki dur bu sefer şekerli içeyim bakalım nolucak..

ohhh be dedim dünya varmış,1 ay boyunca boşuna işkence çekmişim resmen

Arkadaşlar 3 günlük dünya için boşuna kasmayın,Kazandibi,sütlaç,tadelle,kabak tatlisi... bunlardan vazgeçilir mi.. çıldırdırdınız mı siz ?

Kilo kontrolu onemli tabi,spor yapın ki tatli yiyebilesiniz,

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------



izledim ya..tamamen ayran lobisinin çektiği bir film... o filmde gunde 2 lt kola içen bir yaratık vardı.. 2 lt su içsen o da zararlı bence , değil mi Fatih.Met ? keşke gelse de aydınlatsa bizi.

panpa aslında her seyden azar azar yemek zarar vermez. ben bu zamana kadar hayvan gibi yediğim içinde kendi kendime ceza kestim. insan gibi yemiyordum ki! bir kilo tulumba tatlısı yanında 1 litre kola, bir tüm çikolata, bir paket gofret, 3 tane büyük gözleme, ayh içim daraldı ya. benim mide olmuş hangar gibi, çöplük gibi. metabolizma olmuş yolgeçen hanı.

her şeyden azar azar, nefsini köreltecek kadar yiyebiliyorsanız mutlu.

bu arada ben çok şişman/obez birisi değilim. oraya doğru giderken el frenini çektim.
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Kilo almak kilo vermekten daha zor.

İkiside birer rahatsızlık. Tabi kilo almak zevkine yenik düşenlerin rahatsızlığı genel olarak. Ben tok karnıma gider izmir, pide vsvs. yerdim. Künefeler bana ben künefelere doyamazdık :) şimdi şeker 0.
Geçen arkadaşımla kahvelerimizi karıştırmışız şekerli kahveden bir yudum aldım o kadar kötüydüki tadı direk döktüm geçtim. Çabalamak ve sağlıklı beslenmeyi alışkanlık edinmek şart.

Sarkık ve çatlaklar ne yaparsan yap oluyo, ben 85 kg verdim, senden 2 tane neredeyse. Bu deri o genişlikten bu seviyeye inince bu kaçınılmaz son. 20-30 kilo gibi kayıplarda sporla destekleyerek bu sıkıntıyı yaşamama şansın var ama benim yok malesef.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
sevgili arkadaşlar. şekeri ve ekmeği keseli neredeyse 20+ gün falan oldu. bu süreçte bir şey nazarı dikkatimi celbetti.

evvelde haftada bir kere şiddetli başağrısı çekerdim. migren tipi, insanı yaşamdan soğutan, kafamı giyotinde kesme isteği uyandıran bir ağrı.

şekeri ve ekmeği kesince bu lanet ağrı gelmez oldu.

yani kesin bir şey demek istemiyorum ama başağrısı ile şeker ve karbonhidrat arasında bir bağ var mıdır?

bilen birisi varsa aydınlatmasını rica ediyorum.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
kaç yıl oldu bilmiyorum ama tahminim 4 yıldır şeker kullanmıyorum, en başta diş ile ilgili hiç bir problem yaşamaz oldum.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
sevgili arkadaşlar. şekeri ve ekmeği keseli neredeyse 20+ gün falan oldu. bu süreçte bir şey nazarı dikkatimi celbetti.

evvelde haftada bir kere şiddetli başağrısı çekerdim. migren tipi, insanı yaşamdan soğutan, kafamı giyotinde kesme isteği uyandıran bir ağrı.

şekeri ve ekmeği kesince bu lanet ağrı gelmez oldu.

yani kesin bir şey demek istemiyorum ama başağrısı ile şeker ve karbonhidrat arasında bir bağ var mıdır?

bilen birisi varsa aydınlatmasını rica ediyorum.

yedikten hemen sonra mı oluyodu bu baş ağrıları
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Hoka, benim el freninin balataları bitmiş . Beyin için balataları nirden bulacaz kine ?
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
yedikten hemen sonra mı oluyodu bu baş ağrıları

yok. standart her hafta gelirdi. hissettiğim anda dolorex'i atmazsam o günüm berbat olurdu.

artık gelmiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------

Hoka, benim el freninin balataları bitmiş . Beyin için balataları nirden bulacaz kine ?

abi yemeği bırakmak çok zor. hatta sigarayı bırakmaktan daha zor. nasıl olacak bilmiyorum ama bir şekilde halletmeniz lazim. bol bol protein alin. protein hem yağ yakıyor, hem de tok tutuyor.
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Antep fıstıklı baklava da mı yok? Geçen hafta söylemesi ayıptır Pendik'te Gazi'ye gittik de konuyu görünce aklıma geldi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst