şehidimizi Uğurladik......

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
21 ekim pazar günü kaybettimiz 12 mehmetçik'ten biri olan MEHMET cücük bügün Gaziantep de topraga verdik:salut::salut:

bügün öyle namazında kilinan cenaze namazından sonra yaklaşik 15 bin kişilik bir kalabalik bir topluluk tarafından defnedildi tererö lanet,kin,öfke hep bir agizdan dile getirildi.

dsc00001wm0.jpg


dsc00002qn7.jpg


dsc00003my0.jpg


dsc00004dc2.jpg


dsc00005qf6.jpg


dsc00006xs5.jpg


dsc00007uq6.jpg


dsc00008wy2.jpg


dsc00010vg6.jpg



dsc00011gz2.jpg


dsc00012ny2.jpg


dsc00015rr0.jpg


dsc00016tv5.jpg


dsc00024wy8.jpg



SANA DAR GELMEYECEK MAKBERİ KİMLER KAZSIN ?
" GÖMELİM GEL SENİ TARİHE " DESEM SIĞMAZSIN
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
allah geride kalanlarına sabır versin..
öteki tarafta en güzel kıdemde olacakları kesin..
merak etmesin ama, burda mehmetler gökhanlar cengizler sedatlar bekliyo onun yerine vatanı..
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Allah rahmet eylesin ! :pale:



Ölümüne sebep olanların ALLAH BELASINI VERSİN !!!
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Bir Mehmetcik Gider Binlercesi Gelir Her Türk Asker Doğar. Yakınlarına Allah sabır versin.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Rütbelerin en yükseğiyle en güzeli ve en kutsalıyla ödüllendirilmiş olan şehidimizin intikamı er yada geç alınacaktır Allah Rahmet Eylesin
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
25
EGİL KULAK WER CEDDİNE TÜRKE KAFEN GİYDİRMEK HANGİ İTİN HADDİNE
VATANIMIZI BÖLMEK İSTEYEN O ÇAKALLARA İNAT

(ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ)


:salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut:


AİLESİ VE YAKINLARINA ALLAH SABIR WERSİN
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Allah rahmet eylesin,mekanı Cennet inşallah...

Şehitlerin Kuran'da buyurulduğu gibi ölü değildirler. Allah onları askerlerimize yardımcı eylesin.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Ne zaman bitecek bu analarımızın göz yaşları ?
Ne zaman dinecek bu babalarımızın feryadları ?



YETER ARTIK !!!
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
resimlere bakarken tüylerim diken diken oldu,artık birileri bu işe dur demeli,bu amerika denen devleti önümüzden çekmeliyiz,türkiyenin önünde ABD oldukca bize rahat uyku yok.
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
Ne mutlu Türküm diyene

Peygamberin askerlerine Allah rahmet eylesin
yattıkları yer nur olsun.ailelerine sabır Silah arkadaşlarına bükülmez bilek ihsan eylesin yüce Allah.

“BiRiNCi VAZiFEMiZ,

TÜRK iSTiKLALiNi, TÜRK CUMHURiYETiNi, iLELEBET, MUHAFAZA VE MÜDAFAA ETMEK”

adszdp0.png
[/URL][/IMG]
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Türk milletinin başı sağolsun.
Aziz şehitlerimize Yüce Tanrıdan rahmet, yakınlarına sabır,
yaralı askerlerimize de acil şifalar diliyorum.
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
allah rahmet eylesin canım kardeşime (şehitlere ölü demeyiniz onlar diridirler)kuran ı kerim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah rahmet eylesin bu vatanı kimse bolemez bugun 82 lik dedemin ver elime silahı komutan die bagırması beni cok duygulandırdı birde gosunu kaybeden gasilerden biri daha sole demisti gosumu kaybettim gerekirse kolumu bacagımıda kaybederim bu vatan icin kanımın son damlasına kdr savasırım demisti bu milletteki cesaret hic kimsede yok bu gazi amerikan gazisi olsaydı bunları soyleyemeceginden eminim
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
254
Allah rahmet eylesin.. :(:( Şimdide kaçırılan 8 er arasında bizim hataylı bir arkadaşın kuzeni var Allah onun ailesininde yardımcısı olsun..
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
BU VATAN için bir ölür bin doğarız
istenirse onları bir kaşık suda boğarız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst