Seger sg125-3

Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
148
merhaba arkadaşklar motorlara söyle bi göz gezdirmemin sonucu seger marka motor u gördüm ve gerek şekli gerekse özellikleri beni tatmin edici fiyat olarak ta uygunlugu var benim için hem ucuz hem de şekil bakımından güzel buldugum bir motor gel gelelim şimdi sizlerin tavsiyelerine bu motoru almayı planlıyorum ilerki zamanda motor hakkındaki düşünceleriniz nelerdir yada tavsiye edebilecek düşüncelerinizi bekliyorum ............
motorun genel özellikleri
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2030x820x1120
Net ağırlık 122 kg
Azami Hız 96 km/h
Motor tipi Dört zamanlı tek silindir hava soğutmalı 5 vites
Ateşleme sistemi Kapasitörlü dejarjlı (CDI)
Yakıt Tüketimi 1,6 lt / 100km
Motor Hacmi (cc) 125 cc
Max. Güç (ps @ dev/dk) 7.40 kw/8500/Min
Max Tork (Nm @ dev/dk) 10.5 kw/8500R/Min
Sıkıştırma Oranı -
Şanzıman 5 Vites
Çalıştırma sistemi Elektrikli / marş pedalı
Stroke 4 stroke
Fren Ön Disk /Arka Kampana
Yakıt Tankı 11 lt
Lastikler (ÖN/ARKA) 3x75-18 - 2x90-18
Yük Kapasitesi 160 kg
Direksiyon açısı 48º
Garanti 2 yıl

kucuk_26cd6e48479350630e15c1ed25d059f348.jpg

kucuk_c3f4a7ed957bca238c5c78161a43a62810.jpg


kucuk_4d6009b1873192492be3b0f10df088b853.jpg

kucuk_929969cb5805ed911d26665a53b1471087.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2005
Mesajlar
173
motorlara şöyle bir göz gezdiriyorsun seger diye bir motor gözüne çarpıyor.
- tonla motosiklet markası ve modeli dururken garip...
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
198
hiç duymadığım bi marka onca marka arasında neden bunu seçtin bence riske girme.parçası servisi bol olan bi firma bulsan iyi olur
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Seger Bursa'da yeni kurulmuş motosiklet montaj fabrikasında ? üretilmektedir. Yani parça sorunu olmaz, en azından yerli montaj sanayi
 
Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
148
bu motoru tercih etmemin sebeblerinde belirttigim gibi herşey dahil 1750 ytl fiyaatı olması:)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
148
bizim burda kullanan baya var sadece bildigim 130 yapabildigi

yeter o bana ya yeni kullanmaya başlıcam hız a şimdilik ihtiyac yok zaten türkiye yollarında fazla hız iyi degildir her an karşına bi tümsek bi cukur cıkabilir :cherry: evt başka yorumları olanların düşüncelerini alayım
 
Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
148
ozman tavsiye verin kardeşim bizim 20 bin ytl bi motora bayılacak paramız yok olsa da vermem o kdar zaten :)
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
198
yeni çıkan kanuni windy s i bir dene motorda hiç vibrasyon yok ve çok seri sonra kararını verirsin
 
Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
148
birde koltuk yapısı digerlerine göre daha yarışcı tarzı duruyor
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
benim bir arkadaşımda bu motosikletten var motorundanda çok mutlu bayada iyi gidiyor motoru :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst