Şeffaf jantlar

Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
186
süper şeyler...ama çok pahalılardı yanlış bilmiyorsam...1 motor parasına 1 jant:)
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
süper yapıyorlar ya... aslında arabaya flan taksan mahalledeki veletler taş atıp kırmaya çalışırlar... :mrgreen::mrgreen:
o yüzden bize gelmiyor bu tür şeyler.. :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
otomobil jantı çok kalın yapılmış ama diğer ülkererin yolları bizimki gibi bozuk değil onlar kullanabilir ama bize gitmez


hemde sağlıklı değildir bunlar..
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
geçenlerde bi forumda beyaz bi hayabusada vardı mükemmel duruyodu

görsel olarak güzelde ne derece sağlam?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Buralarda gitmez bunlar. Muhakkak merakli gozler, merakli eller dayaniklilik testi yapacaktır. :)

Goruntu olarak cok guzeller.
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
:mrgreen:çok güzel olmuş.ee şimdi bu jantın ayarı bozulunca camcıyamı gidicez???:p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
iso abi hakketen güzel ama meteryali ne bunu ya ni nasıl sağlam bukadar

şimdi çekirdek halindeki nötronun,parçalanmamış plüton ile birleşmesinden ,kaynaklanan reaktif ve anti reaktif kominikeyşının bir birine değmesiyleee


üffffffff ne bileyimm abii yaa yapmış gavurr işte:queen::queen:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
1. motora güzel gitmiş ama sağdan yada soldan bir rüzgar eserse vay halinize
2.bir çukura girince çankur çungur iner aşağıya :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst