kötü olmuş ya büyük geçmiş olsun allah korumus cok sukur cok ciddi biseyi yok
cok büyük geçmiş olsun... motoru görünce cok kötü oldum yaa.. aynından bende de var.. ööff vallahi cok moralim bozuldu.. umarım en kısa zamanda iyileşir arkadaşımız... :rendeer:
offff çok kötü olmuş yaa perte çıkmışmı acaba
çok geçmiş olsun ya, verilmiş sadakan vamış. kaza nasıl oldu sedat? :s karsı tarafmı suclu?
eksper gelmedi henüz yarin büyük bi ihtimalle glecek perte çikarma ihimali varmiş
karsi taraf rapora ben çarptim diye belirtti serviste su an motor eksper bekliyor bugün gelmedi:silent: