Seda Sayanada Bekleriz Tarkan

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
burnundan kıl aldırmayan tarkan geçen akşam bir tv kanalına çıktı
sanırım ilk defa oluyor
kaset tutmadı tarkan
yeminle korsanını indirdim netten kotama acıdım
dudu dudu albümüde zaten kötüydü
tarkandan son 5-6 senedir adam gibi bir slow şarkı dinlemedim
bence sezenle arası bozulmayacaktı
nerde o inci tanem unut beni vazgeçemem gibi arabeskçilerin bile
nakaratladığı sağlam şarkılar
tarkan:farao:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
664
musti81' Alıntı:
burnundan kıl aldırmayan tarkan geçen akşam bir tv kanalına çıktı
sanırım ilk defa oluyor
kaset tutmadı tarkan
yeminle korsanını indirdim netten kotama acıdım
dudu dudu albümüde zaten kötüydü
tarkandan son 5-6 senedir adam gibi bir slow şarkı dinlemedim
bence sezenle arası bozulmayacaktı
nerde o inci tanem unut beni vazgeçemem gibi arabeskçilerin bile
nakaratladığı sağlam şarkılar
tarkan:farao:

+1 :cherry:


::gleam:: ___KILIÇ___ ::gleam::
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
318
Valla ne denir ki.. korsan indirmeyin yaw... ama dediğin doğru yani.. biraz müslüman mahallesinde salyangoz satmak gibi olmuş albüm.. ...
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dünya starı ya beyfendi
bla bla:p
şimdi eskilerden dinliyorumda gerçekten dinlenilcek şarkılar
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
127
ya albüm çıkmadan 2 ay önce ben şhhh adlı şarkısı ile ilk klip şarkısını zaten indirmiştim ee korsan sektörü bu kadar gelişmişken ünlü müzik şirketlerinden bile daha çok gelişmişken kim alır orj albümü ben zaten albüm çıkmadan indirmişim şarkıları bide albüme neden bidaha para verim arkadaşlarında dedigi gibi tarkanın eski albümleri müthiş hala dinlerim ama şu son 2 albüm fos çıktı
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Uğraşmayın kağıt gibi çocukla yahu enstrümanı bozuktur belki ondan ötmüyo...avukat hanıma sorsak belki söyler nede olsa üfleyen o.
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
318
murat_by' Alıntı:
ya albüm çıkmadan 2 ay önce ben şhhh adlı şarkısı ile ilk klip şarkısını zaten indirmiştim ee korsan sektörü bu kadar gelişmişken ünlü müzik şirketlerinden bile daha çok gelişmişken kim alır orj albümü ben zaten albüm çıkmadan indirmişim şarkıları bide albüme neden bidaha para verim arkadaşlarında dedigi gibi tarkanın eski albümleri müthiş hala dinlerim ama şu son 2 albüm fos çıktı


Korsan sektörü mü??? Korsan bir "sektör" değil, hırsızlıktır. Hem korsan alıp hem de iyi albüm mü bekliyorsunuz? Korsan aldıkça bu insanların üretimine ve müzik sektörüne balta vuruluyor. Sonra da iyi müzik yapmadıkları için eleştiriyorsunuz.. Ben şahsen ne mp3 indiriyorum ne korsan alıyorum.. bilgisayar programlarını bile kayıtlı kullanıyorum.
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
gözlerimizi yaşarttın superdude :salut: :salut:

::koop:: ::koop:: ::koop:: ::koop:: ::koop::
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
5x
+ 1 milyon:p
süper dude dürüstçe diyorum önce korsan indiriyorum
sonra hoşuma giderse zaten rahatsız oluyorum gidip kasetini alıyorum
bilgisayardaki programlar kayıtlı imiş
peh peh:silent:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
395
SuperDude' Alıntı:
Korsan sektörü mü??? Korsan bir "sektör" değil, hırsızlıktır. Hem korsan alıp hem de iyi albüm mü bekliyorsunuz? Korsan aldıkça bu insanların üretimine ve müzik sektörüne balta vuruluyor. Sonra da iyi müzik yapmadıkları için eleştiriyorsunuz.. Ben şahsen ne mp3 indiriyorum ne korsan alıyorum.. bilgisayar programlarını bile kayıtlı kullanıyorum.

Dijital dünyanın kuralları farklıdır, farklı olacak.

Winzip'e 30$ vermek zorunda olacagım gün kırarım bilgisayarı zaten lol

Bu arada Tarkan'ın en güzel albümü Ölürüm Sana, orj cdde almıştım hoş onu :=) Digerleri traş
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
318
Anlayana sivrisinek saz, anlamayana davul zurna az... Ne desem boş, anlatmak için yorulmaya değmez... Bildiğiniz gibi yapın. Ama bu yaptığınız hırsızlık. (Dünyanın her yerinde)
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zekeriya beyaza sormak lazım:p
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
her insanın hayatında inişleri ve çıkışları olur bu kanıksanmış bişey o fotoğraf olayından sonra genel olarak ünü düşüşe geçti her ne kadar halkın tarkanın ününün düşüşe geçmesine neden olan görüşlerine muhalif olsamda bu kauyl edilen bir gerçek .

mp3 konusuna hiç deyinmeyeceğim o konu çok karışık tartışılmaya açık bir konu.

tarkanın yükselişe geçeceğine inanıyorum düşüşe geçtiği gibi ancak halen bir sanatçı olarak severim tarkanı ve bilen bilir tarkan muhteşem türk sanat müziği söyler
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
god bence elindeki ası verdi tarkan
sezen gibi ben nazan öncelin adam gibi slow şarkı yazcağını sanmıyorum
neyse zaman gösterecek az çok ders olmuştur bu ona
toparlar kendini:rendeer:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
318
Sezen'den 3 şarkı almış... Album ingilizce olduğu için düşüş zannediliyor. O albüm Türkiye hedeflenerek yapılmadı zaten. Tarkan'ın Türkçe albümnün özlediğimiz şekilde olacağına eminim. Adam çok akıllı... Radikal şeyler yapma lüksü var, olayı bitirmiş zaten, yenilikçi şeyler yapması, denemeler yapması takdire değer.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst