Seçimlerde OY KULLANAMAMA Sürprizi !!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Motosikletçiler olarak parti mi kursak:mrgreen: Benzine %0 vergi. Rafineriden direkt pompaya. Hatta motosikletlere %50 indirim:p
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
977
Üzülme, yüce hükümetimiz senin yerine oy kullanacaktır.

:queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:35 ----------

demokrasiyle yönetilen bir ülkenin vatandaşı olarak; en temel hakkımız seçme hakkı, yani oy kullanma hakkı değil midir?

"nüfus cüzdanındaki tc kimlik numarası" veya "adrese dayalı kayıt sistemi" gibi şeyler araç bile değil, ufacık detaylardır. ne yazık ki, bunlar bahane edilerek vatandaşın oy kullanma hakkı elinden alınabiliyor.

kusura bakılmasın, burada kabahatin büyüğü yüksek seçim kurulu'nda...! iktidardaki partinin, sahip olduğu olanakları kendi lehine kullanmasını engellemek bu kurulun görevidir. bu ağır sorumluluğundan dolayı da "yüksek mahkeme" statüsünde, muazzam yetkileri var !
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
615
Boş atacaklar C-H-P ye atın.Ülkeyi yasaklar ve acımasızlıklar ülkesi olmaktan kurtaralım...

Senin kendine hayrın yok gelmiş burda olmayan aklınla millete akıl vermeye çalışıyosun. Yasak olduğunu bile bile saçma sapan propaganda yapıyorsun, belli olmasın diye araya - - - işareti koyup forum yöneticilerini aldaymaya çalışıyorsun.

Kendini daha fazla komik ve aciz duruma düşürme.
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
Bende de aynı yazı çıkıyor ama muhtarlıkta kaydım var ve eve de oy kullanmam için evrağım geldi. Bi muhtara sorun siteye güven olmaz.
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
66
eğer sizden kaynaklanan bir kusur ile oy kullanamıyorsanız YASAL HAKKINIZI kullanın, idare mahkemesine gidin ve dava açın.

Avrupa'da böyle bir şey olacak, ertesi gün kellesini alırlar sorumluların (mecazi anlamda halk isyan eder yani, birilerini savunmak zorunda hissedenler yanlış anlamasın şimdi, gereksiz şeyler yazmasınlar:queen:).

Hele YGS sınavı gibi bir şey olsa Avrupada ertesi güne kalmaz, 2 saat içinde kellesini alırlar sorumluların.

Biz ileri bokmokrasi, pardon demokrasi olduğumuz için bizimkisi başka olur, sorumlular ödüllendirilir...

Siz en iyisi yasal hakkınızı arayın.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
evet inanıyom.söylediğin gibi bu kadar basit değil bu işler.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:42 ----------

Ben anlamıyorum şimdi.başımızdan akp gidince sanki benzn 3 tl mi olacak.

Geçmişki iktidarlar çok şeymi kazandırdı ülkeye:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:44 ----------



oldu başka derdin:farao::farao::farao:.CHP DSP BDP dışında bütün partilere oy atarım


Sen oy kullanma yaşına gelmişmiydin enes :)
 
Katılım
8 Ağu 2006
Mesajlar
92
eğer sizden kaynaklanan bir kusur ile oy kullanamıyorsanız YASAL HAKKINIZI kullanın, idare mahkemesine gidin ve dava açın.

Avrupa'da böyle bir şey olacak, ertesi gün kellesini alırlar sorumluların (mecazi anlamda halk isyan eder yani, birilerini savunmak zorunda hissedenler yanlış anlamasın şimdi, gereksiz şeyler yazmasınlar:queen:).

Hele YGS sınavı gibi bir şey olsa Avrupada ertesi güne kalmaz, 2 saat içinde kellesini alırlar sorumluların.

Biz ileri bokmokrasi, pardon demokrasi olduğumuz için bizimkisi başka olur, sorumlular ödüllendirilir...

Siz en iyisi yasal hakkınızı arayın.


burda isyan etsek karşımıza 5000 kişi çıkartılması ile tehdit ediliyoruz :)
yasal haklarını arasınlarda, insanların elinden seçme hakkını alan kim acaba, kimi kime şikayet edecekler? ne sonuç alacaklar acaba?
hem şifre var diye kıyameti kopardık ama öğrendimki şifre bankamatik kartlarında da varmış, falan filan...
neyse
acaba ölü taklidi yapsak, giderler mi?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst