Üzülme, yüce hükümetimiz senin yerine oy kullanacaktır.
Boş atacaklar C-H-P ye atın.Ülkeyi yasaklar ve acımasızlıklar ülkesi olmaktan kurtaralım...
evet inanıyom.söylediğin gibi bu kadar basit değil bu işler.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:42 ----------
Ben anlamıyorum şimdi.başımızdan akp gidince sanki benzn 3 tl mi olacak.
Geçmişki iktidarlar çok şeymi kazandırdı ülkeyer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:44 ----------
oldu başka derdin:farao::farao::farao:.CHP DSP BDP dışında bütün partilere oy atarım
eğer sizden kaynaklanan bir kusur ile oy kullanamıyorsanız YASAL HAKKINIZI kullanın, idare mahkemesine gidin ve dava açın.
Avrupa'da böyle bir şey olacak, ertesi gün kellesini alırlar sorumluların (mecazi anlamda halk isyan eder yani, birilerini savunmak zorunda hissedenler yanlış anlamasın şimdi, gereksiz şeyler yazmasınlar:queen.
Hele YGS sınavı gibi bir şey olsa Avrupada ertesi güne kalmaz, 2 saat içinde kellesini alırlar sorumluların.
Biz ileri bokmokrasi, pardon demokrasi olduğumuz için bizimkisi başka olur, sorumlular ödüllendirilir...
Siz en iyisi yasal hakkınızı arayın.
Bu konu hala açık mı ?:farao:
Sen oy kullanma yaşına gelmişmiydin enes![]()