Sebze Fiyatları..15 Liraya Patlıcan Satılması..

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Bugün marketin önünden geçiyordum sözüm ona pazar olması münasebeti ile halk günü ve patlıcan 14.99dan 11.99a indirilmiş..Domates 8.99dam 6.99a indirilmiş bunlar nedir arkadaş ya..

Bir de şu dolanıp duruyor doğruysa bitmişiz..

XQNnnj.jpg
 
Katılım
31 Ağu 2008
Mesajlar
25
Fiyatların bu kadar uçması elbette normal değil fakat şunu da unutmamak lazım domates ve patlıcan yazın çıkan sebzeler. Yani şimdi yiyeceğiniz domates patlıcan salatalık gibi sebzeler çok normal olarak sezon dışı olacağından hem tamamen serada hormonlu olacak hem de kazığın yağlı tarafı olacak. 😁 O resimdeki lahananın çeyreği de 50kr falan eder. Öyleyse eğer sıkıntı yok.
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
298
Seçimden sonra tane ile de alamayacağız. Tezgahın önünden geçerken koklatçaklar para alcaklar. Koklaya koklaya doycaz.

Ekleme: Vadan hainleri sebzeler israf olmasın diye yüksek satıyolar.

Bkz: Ekmeğin fiyatının aynı kalıp gramajının düşürülmesini savunan angutlar.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
tarladan 50 kuruşa 1tl ye çıkan domates, patlıcanı 8 tl ye 10 tl ye yiyorsunuz hala mevsimi değil ondan pahalı diyorsunuzya pes susuyorum .. hiç ümidim yok artık zerre ümidim yok ..
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520

Valla sağda solda gittiğim yerlerde hedef 2023 diyen tayfa şimdilerde "kriz var, öldük, bittik, yandık, mahvolduk!" diyor.

Bende böyle diyenlere; "Her şeyimiz dört dörtlük ama insanlarımız nankörrr!!" diyorum, baya bozuluyorlar. :)

Önceki seçimde o kadar anlatmama rağmen tınlamayan ve istikrar diyen kesim bana gelip "Bu seçim sen kime oy vereceksin? kime oy versek ki?" diye soruyorlar.

"Sorduğunuz kabahat, istikrar sürmeli!" diyorum. :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
636
Soğan ithalatındaki gümrük vergisi KHK'yle şubat sonuna kadar sıfırlanmış. Kazakistan'dan ithal edilecekmiş. Hemen dellenmeyin, fiyatlar ucuzlayacaktır.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
35.000 liraya 125cc motor satıldığını gördükten sonra hiç bir şeye şaşıramıyorum nedense.
Hükümetimize ve kawasakiye gösterdiği üstün çabadan dolayı teşekkür ederim.

Ve ayrıca fiyatlarda indirime giden yamahaya'da yazıklar olsun, ayıp lan ayıp.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Soğan ithalatındaki gümrük vergisi KHK'yle şubat sonuna kadar sıfırlanmış. Kazakistan'dan ithal edilecekmiş. Hemen dellenmeyin, fiyatlar ucuzlayacaktır.

Bu indirimi getiren akıllıların piyasa bilmedikleri buradan belli oluyor zaten . Serbest piyasada soğan fiyatı 5 lira olarak belirlenmiş, pahalı veya ucuz. Sen suni olarak bunu aşağı çekersen ithalatçı veya tüccar ucuzdan alıp bu malları depolar mart ayında da piyasaya yüksek fiyattan sürer. Üreticiye verdiği zarar bunun kat be kat fazlası. Yıllardır et ithal ediyorlar, düştü mü etin fiyatı ?
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154


Küflü Ekmek

Hey tahmin et akşam yemeği için neyim var
Küflü ekmek, küflü ekmek
-Nyam, nyam, nyam, nyam-
Hey tahmin et akşam yemeği için neyim var
Küflü ekmek, küflü ekmek

Aman, aman
Küflü ekmek, küflü ekmek
-Nyam, nyam, nyam, nyam-
Aman, aman
Küflü ekmek, küflü ekmek

Ona her zaman reçel sürerim ama reçelim yok
Ekmeğin üstüne, sürmek için
-Nyam, nyam, nyam, nyam-
Ona her zaman reçel sürerim ama reçelim yok
Ekmeğin üstüne, sürmek için

Ve kırmızı biber tozum ve yağım olsaydı
Her şeyi koyardım ekmeğin üstüne. (2x)

Benim için değersiz, değersiz, değersiz çünkü tuzlu
Küflü ekmek, küflü ekmek
-Nyam, nyam, nyam, nyam-
Benim için değersiz, değersiz, değersiz çünkü tuzlu
Küflü ekmek, küflü ekmek

Aman, aman
Küflü ekmek, küflü ekmek
-Nyam, nyam, nyam, nyam-
Aman, aman
Küflü ekmek, küflü ekmek

Komşuların buzdolabında her zaman her şey var
Mortadella ve Nutella. (mortadella : ejder suyuna batırılmış, tütsülenmiş somon balığı)

Hey tahmin et akşam yemeği için neyim var
Küflü ekmek, küflü ekmek
-Nyam, nyam, nyam, nyam-
Hey tahmin et akşam yemeği için neyim var
Küflü ekmek, küflü ekmek
 
Katılım
9 Tem 2018
Mesajlar
717
Motosikleti
Honda CBF 250
Bu konuda çok doluyum, ama ben Silivri nin sahilini seviyorum, hapishanesini değil... :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Et fiyatlarındaki artış vatandaşın alım gücünün arttığını gösterir diyen bir bakan vardı.
Pazar fiyatları da bu hale geldiğine göre vatandaş richie rich gibi oldu demektir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst