- Katılım
- 24 Ağu 2008
- Mesajlar
- 339
Selam arkadaşlar
Sahibinden com da SYM JOYRIDE ye baktım, görünüşü fena durmuyor fiyatlarıda uygun ama SYM markası nasıldır bilmiyorum. Yolda bırakırmı ?
Görünüşünü en çok beğendiğim maxi Glera nexus 250. Bu markayı hiç duymamıştım biraz inceledim. İtalyan malı baya kaliteli bir motormuş. Bununda yedek parça ve servis problemi olabilir bilmiyorum.
Y.infernal fotoğraftaki scooter süper duruyor teşekkürler. Fakat markası modeli nedir ?
Foresight evet tipi biraz Çinli gibi duruyor ama ondada sonuçta Honda kalitesi var.
En çok tavsiye gene CBF den yana geldi, hepinize teşekkürler arkadaşlar..
Kazasız sürüşler.. ::friends:
Kusura bakma herşeyi yazmışım modelini yazmamışım
SYM GTS 250
Örnek bir ilan; http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-sym-gts-250-sym-gts-250-siyah-2009-32705136/detay?