Scooterle başladım. İstanbul trafiğinde hangi tarz motor önerirsiniz Üstadlar

Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
339
Selam arkadaşlar

Sahibinden com da SYM JOYRIDE ye baktım, görünüşü fena durmuyor fiyatlarıda uygun ama SYM markası nasıldır bilmiyorum. Yolda bırakırmı ?

Görünüşünü en çok beğendiğim maxi Glera nexus 250. Bu markayı hiç duymamıştım biraz inceledim. İtalyan malı baya kaliteli bir motormuş. Bununda yedek parça ve servis problemi olabilir bilmiyorum.

Y.infernal fotoğraftaki scooter süper duruyor teşekkürler. Fakat markası modeli nedir ?

Foresight evet tipi biraz Çinli gibi duruyor ama ondada sonuçta Honda kalitesi var.

En çok tavsiye gene CBF den yana geldi, hepinize teşekkürler arkadaşlar..

Kazasız sürüşler.. ::friends:

Kusura bakma herşeyi yazmışım modelini yazmamışım :)

SYM GTS 250

Örnek bir ilan; http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-sym-gts-250-sym-gts-250-siyah-2009-32705136/detay?
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
273
:)Şu konuyu yazan istanbul dışı olsa vitesli önerirdim ama İstanbula gittim ve trafik felaketine tanık oldum o yüzden hiç debriyajla uğraşma al 250 lik maxi scooter keyfine bak derim.Kymco downtown,sym joyride,yamaha xmax(şiddetle tavsiyemdir her yönden),biraz daha paran çıkarsa italyanlardan bazıları...:)
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Endurocu olduğumdan enduro önerebilirim.Yamaha Xt125, Honda XLR 125, Honda XL 200 olabilir.Fakat maxi tavsiyelerine de katılmadan edemiyor kulum.Xmaxler harika görünüyorlar velanışlılar anladığım kadarıyla.Umarım doğru karar verirsin.Kolay gelsin..
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
250 cc.'lik bir maxi scooter bence İstanbul için ideal.
scooterin hafif yağmurda ve rüzgarlı havalarda koruyucu kaportası ve devasa bagajı çok yararlı oluyor. yokuşta dur-kalk yapmak eziyet değil, çocuk oyuncağı.
tipini sorun etmezsen (zira bilumum çinli markalar bire bir kopyaladığı için çinli gibi duruyor) honda foresight çok uygun bir seçenek ve ikinci elleri uygun fiyatlara gidiyor. ön-arka disk ve kombine frenli, kıvrak, seri, güvenli ve sağlam bir motor.
vitesli dersen cbf150 öneririm.

Arkadaş:cat::rendeer:

hay senin ağzına sağlık:rendeer: Bu forumlarda az sayıda benim gibi foresight kullanıcısı vardı ve motoru ne kadar anlatsam herkes burun kıvırırdı:) Eğer temiz bir tanesini bulur ise arkadaşımız Honda Foresight motoru ısrarla tavsiye ederim:cat: alıp pişman olmayacağın ender makinelerdendir:mrgreen:
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
504
Keyif için alacaksan al bi 250lik chopper bak keyfine..
250cc. olması seni korkutmasın cbf 150 den daha hızlı ama çok daha oturaklı ve ağırbaşlı olur emin ol..
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
49
250 cc special bi cross makine al trafikte üstünden atlayamayacağın araç olmaz rahat edersin:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Eki 2010
Mesajlar
21
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motor kullanmak keyiftir, zevktir. Bu zevki tatmak istiyosan tabiki CRUSER - CHOPPER tarzı motor almalısın...diğer motorlarda da alırsın bu zevki, lakin CRUSER motorun keyfi çoook başkaa
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
273
Motor kullanmak keyiftir, zevktir. Bu zevki tatmak istiyosan tabiki CRUSER - CHOPPER tarzı motor almalısın...diğer motorlarda da alırsın bu zevki, lakin CRUSER motorun keyfi çoook başkaa

O kişiden kişiye değişir belkide naked a binse cruiser den daha fazla keyif alır yada scooter ın rahatlığı hafifliği ona ağır bir tip olan cruiser dan daha fazla keyif verir.Motosiklet zevkini cruiser-naked-scooter vs. diye ayırmak yanlış bence o yüzden bence arkadaşımız motorunu alırken ihtiyaçlarına yönelik bir seçim yapsın:)
 
Katılım
20 Eyl 2010
Mesajlar
24
o elindeki paraya en uygun cbr 125 onerrım tabıkı sıfır alacaksan.motorda ne ıstersen var yenı kasasının onden gorunumu cok guzel ve enjeksıyonlu oldugu için yakıt cok az.ve oturumu cok rahat.6 vites su sogutmalı.jantları cok saglam on arka fren dısk 13.5 hp elınde 6 bınlıra varsa yanı bu parayı motor ıcın gozden cıkartmıssan cbf 150 nin sıfırı 4000tl cbr 125 ın sıfırda 6000 tl sıfır al kafan rahat etsin.cbf 150 ile cbr 125 arasında teknik olarak çok büyük fark var.su sogutmalı 6 vites olması on arka frenın dısk olması sportıf olması ve enjeksıyonlu olması cbr 125 i cbf den üstün klar.normalda bu iki motor arasında zaten kıyaslama yapılmaz çünkü cbr 125 ufakta olsa sonuçta racingtir.125 cc dir ama cbf 150 den daha güçlü ve daha hafiftir.piston capı daha büyüktür.benim önerim yeni başlicaksan ve sıfır alacaksan kesinlikle cbr 125 tir.
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
tarzını ve amacını kendin belirleyeceksin..amaç ne motosikleti ulaşım aracı olarakmı kullanıcaksın zevk içinmi dğada bayırda kullanmak içinmi...ona göre secersin artık çok yakmasın mı bakımı ucuzmu olsun yok güçlü olsun istediğimde uzasın...felan filan uzuyo yor yani secenekler..senin kullanım amacın ney öncelik...
 
Katılım
24 Eyl 2010
Mesajlar
52
tarzını ve amacını kendin belirleyeceksin..amaç ne motosikleti ulaşım aracı olarakmı kullanıcaksın zevk içinmi dğada bayırda kullanmak içinmi...ona göre secersin artık çok yakmasın mı bakımı ucuzmu olsun yok güçlü olsun istediğimde uzasın...felan filan uzuyo yor yani secenekler..senin kullanım amacın ney öncelik...

Selam, Amacım konu başında da yazdığım gibi; hafta sonları gezintilerine çıkmak ve ayağımı yerden kessin düşüncesi.

Önerileri için tüm arkadaşlara teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst