scooterin gözünü sevsinler!!

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
herkes fikrini söyler, biliçaltındaki neyse onu yaparsın. bana 1000 kişi içinde 999 kişi git scooter al derse ben gidip en az çift silindir bir 500cc den az olamamak kaydıyla vitesli bir makina alırım. arkamda nişanlımla az ölümlerden dönmedim 125 lik makinalarla. hem de şehir içinde. konu hızlı gitmek değil, sıkıştığın anda aradan sıyrılmak...

güç her zaman gösteriş anlamında değildir ( bence )
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
güç her zaman gösteriş anlamındfa değildir ( bence )

bence en anlamlısı bu olmuş scooter iyidir güzeldir pratiktir amma velakin bazen çok tehlikeli bazende çok güvenlidir bence scooter alıcaksanız beverly 500 gibi bişey almak lazım hem elinin altında güç var hem ufak hemde kalite :cat:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
helal olsun abi :) bendeki sco 150 lilik ortalama 3 - 3,5 lt yakıyor..
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
!(Demekki ne demekmiş sitenin gazına gelmemeliymişiz.)


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: buna çok güldüm ya :D bende scooter istiyodum ama çok yakar masrafı çok olur diye yorumlar geldi cup alıcam şimdi :D oyüzden :D
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Kimse üzerine alınmasın zevk meselesi ; En son bineceğim motor otomatik motorlar yani scooterlar: ) Adrenalin heyecan sıfır bana göre şehir içindede hiç yorulmuyorum..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:23 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:21 AM ----------

herkes fikrini söyler, biliçaltındaki neyse onu yaparsın. bana 1000 kişi içinde 999 kişi git scooter al derse ben gidip en az çift silindir bir 500cc den az olamamk kaydıyla vitesli bir makina alırım. arkamda nişanlımla az ölümlerden dönmedim 125 lik makinalarla. hem de şehir içinde. konu hızlı gitmek değil, sıkıştığın anda aradan sıyrılmak...

güç her zaman gösteriş anlamındfa değildir ( bence )

Güzel bi yaklaşım katılıyorum:)
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
ya şimdi ateş olmayan yerden duman çıkmaz , neden ybr için çok yakar masrafı çoktr demiyolar ? neden scooter için bu lafları duyuyoruz demek adamların bi bildiği var ki yazıyolar buraya . Onlar bizim scooter almamızımı kıskanıylarda almasın diyemi yapıyolar ? Hayır insaniyet namına bilgi veriyolar yanlış anlasılmasın kimsenin dediği.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
yürekçe ye bende katılıyorum.motorda güç olsun ama kullanma.bende hem ufak hem büyük cc makina kullandım.2.5 sene de scooter kullandım,ufaklar iyi hoş ama gaz açınca apışıp kalıyor genelde,e büyüklerde güzel ama bakımları ağır.geriye yine vitesli motor kalıyor(bence):cat:
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Scooter motor değil ki :) Vitesi hissetmek kadar güzel bir şey var mı ?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Scooter rahattır ve yormaz evet, ama bana vitesli motor kullanmanın ve o devri hissetmenin zevkini asla vermiyor, motor kullandığımı hissetmiyorum açıkçası.
 
Katılım
9 Haz 2009
Mesajlar
282
scotter vitesli bilmem aradaki farkı ama motor kullanmak gerçekten çok gzzüel istanbul trafiginde vce o trafik kilitken emniyet şeridine girip te kimseye bakmadan vınnnnnnnnnlamak süper bir duygu
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
90
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Scooter bal gibi de motosiklettir. Otomobil otomatikse otomobil değil de çamaşır makinesi mi oluyor?

Dağa bayıra gelmez, orası ayrı....

hahahaaa süperdi vallaa. arkadaşımın passat marka arabası vardı otomatik vites demekki o beni kandırıyomuş bu araba diye vay bee arkadaş işte napalım katlanacaz
 

ofc

Katılım
1 Tem 2009
Mesajlar
54
bende Çok scooter kullandım . Taki Arkadaşımın ybr125 ini kullanmak zorunda kalana kadar . Ve işte O gün aşk başladı . Vitesli motor demek bütün fiziksel , zihinsel güç ile ellerin ve ayakların emir komutasında makinayla aşk yaşamak demek bence :) Scooter'ada bindiğim zaman ara sıra gaz kesip vites değiştirme efektleri filan yapıyorum halen :p
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
3 tane büyük motor kullandım ilk scooter i en son aldım sym hd 200 kullanmaya başlayalı motor sesi yerine sadece rüzgar duyuyorum baya bir zevkli
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
bende Çok scooter kullandım . Taki Arkadaşımın ybr125 ini kullanmak zorunda kalana kadar . Ve işte O gün aşk başladı . Vitesli motor demek bütün fiziksel , zihinsel güç ile ellerin ve ayakların emir komutasında makinayla aşk yaşamak demek bence :) Scooter'ada bindiğim zaman ara sıra gaz kesip vites değiştirme efektleri filan yapıyorum halen :p

Güzel ifade etmişsin.:cat:
Makinayı hissetmek bence vitesli motor kullanmak. Dediğin gibi el ayak koordinasyonu ve tüm beyninle kullanıyorsun motoru; bütünleşiyorsun.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
Scooter rahattır ve yormaz evet, ama bana vitesli motor kullanmanın ve o devri hissetmenin zevkini asla vermiyor, motor kullandığımı hissetmiyorum açıkçası.

....:cat: aynen abicim.Ben dükkanın kiyle geziyorum.Grenajlı mobylette yaw :) isterse 500 cc olsun. Ben debriyajı bi saldımmı beni uçurmayan 500 cc den kime ne?:queen:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
scooter şehir içinde yormaz evet kabul. özellikle trafikte. Ama düşük hacimli scooterlarla ıslak bir rampadan boş viteste iniyormuş gibi inmeye çalışın. ne demek sitediğimi vitesli motor sürenler anlar. 1. viteste hiç frene dokunmadan kmpresörde rampayı inmek kadar güvenli birşey yoktur. vites düşürererek yavaşlamak. Sürekli yüksek devir çevirmek zorunda olmadan motora binmek. Işıklarda ara gaz vermek. Bir karbüratör temizlemek için 100 adet vida söküp takmamak. elden marş ve ayaktan marş dışında vurdurarak çalıştırma şansımızın olması vs vs. Ama yinede iki tekerdir sürücülerine ve sevenlerine saygım vardır.

Sağlıcakla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst