- Konu Yazar
- #1
selam arkadaslar,
gecmiste cbr600, er5, cb500 kullandim. asagi yukari 7 8 senedir motora biniyorum, dusme kayma carpma gecmisimiz de var.
son maddi krizden sora arkadasin vespa et4 u almistim. benim 115 kilo agirligimi rahat cekmiyordu ve ozellikle fren performansi dusuktu.
bu motoru verdim simdi borca girip daha guclu bir motor almayi planliyorum. bu vespa hakikaten bir takinti imis gts300 e yazilmaya meyilliyim. bazen kisa bazen uzun mesafelerde olsa her zaman sehir ici kullaniyorum. et4 tek masa haliyle araya gir cik cok basariliydi, ben genelde yogun trafikte kullanmaktayim motoru. 300 luk vespa da aynidir ama maliyeti yuksek. bir yandan da biraz daha gitsin diyerek xmax 400 e de bakiyorum ama onun bu dar alan esnekligi ve genisligi konusunda tereddutlerim var. uzun lafin kisasi gts300 mu xmax400 mu, kriterler dar alan becerisi ve gidis. ha bir de, soranlar oldu bu konuyu acinca boy 1.84.
sabredip okuyanlara tesekkur.
gecmiste cbr600, er5, cb500 kullandim. asagi yukari 7 8 senedir motora biniyorum, dusme kayma carpma gecmisimiz de var.
son maddi krizden sora arkadasin vespa et4 u almistim. benim 115 kilo agirligimi rahat cekmiyordu ve ozellikle fren performansi dusuktu.
bu motoru verdim simdi borca girip daha guclu bir motor almayi planliyorum. bu vespa hakikaten bir takinti imis gts300 e yazilmaya meyilliyim. bazen kisa bazen uzun mesafelerde olsa her zaman sehir ici kullaniyorum. et4 tek masa haliyle araya gir cik cok basariliydi, ben genelde yogun trafikte kullanmaktayim motoru. 300 luk vespa da aynidir ama maliyeti yuksek. bir yandan da biraz daha gitsin diyerek xmax 400 e de bakiyorum ama onun bu dar alan esnekligi ve genisligi konusunda tereddutlerim var. uzun lafin kisasi gts300 mu xmax400 mu, kriterler dar alan becerisi ve gidis. ha bir de, soranlar oldu bu konuyu acinca boy 1.84.
sabredip okuyanlara tesekkur.