- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #1
Moderatör tarafında düzenlendi:
Devamlı makas mı atalım? Otomobil gibi bekleyelim mi? İki araba arasında sıkışalım mı? Ne yapalım pirofesör?Audi kullanıcılarından görmeye alıştığımız hareketler bunlar da, senin ve diğerlerinin emniyet şeridinden gitmeleri ben gerdi. Şu alışkanlığı artık bırakalım.
Audi kullanıcılarından görmeye alıştığımız hareketler bunlar da, senin ve diğerlerinin emniyet şeridinden gitmeleri ben gerdi. Şu alışkanlığı artık bırakalım.
birşey diyecegim emniyet şeridi motorlarada yasak degilmi=)
neden adama şeridden çık diyorsun onu anlamadım
Adam sebepsiz scooter ı sıkıştırdı.Emniyet şeridi konusunda teorik olarak haklısın ama pratikte o kadar motoru trafiğe sokmayı orada bekleyen polisler bile istemiyor emin ol.Motorların düzgün kullanmasını istemek tek başına yeterli değil.Ben şeritte gitmeyide bilirim o zaman arkamdan taciz yapılarak dibime girilmeyecek,şeridim ihlal edilmeyecek.Hız sınırı ona göre olacak vs.Motorlar savunmada olmaları için trafikten daha hızlı gitmek zorundalar.Motor kullanmak zor iş bu ülkede.
Küfür kıyamet gitmeden sadece kamera göstermek çok güzel bir hareket olmuş.
fatih. istanbulda polisler motosiklet sürücülerine emniyet şeridinden gitti diye motosikletlilere ceza yazmaz. arabalara yazar.
nedenini bilmemekle birlikte tahminim trafiğin rahatlaması açısından motosikletin emniyet şeridinde gitmesine ses çıkarmıyorlar diye düşünüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:39 ----------
emniyet şeridinden gittin diye hiç ceza yedinmi
ben yemedim hatta polis özellikle emniyet şeridine soktuğunuda gördüm motosikletleri.
bursayı elbetteki Seko gibi bilemem ama azcık bilirim Hürriyet . Altıparmak . Çekirge . Heykel . Terminal . Gemlik ve Mudanyayı az çok bilirim keşke trafik bursa da ki gibi olsa.
birşey diyecegim emniyet şeridi motorlarada yasak degilmi=)
neden adama şeridden çık diyorsun onu anlamadım
Bizim camiada çok enteresan bir olay var. Bizler, emniyet şeridine giriyoruz, iki şerit arasına-iki araba arasına giriyoruz, sadece yayalara ait olan bölgelere giriyoruz, araçların en sağından veya en solundan geçiyoruz... Ondan sonra da "bizi araç yerine koymuyorlar", "bizi sıkıştırıyorlar", "biz sağ şeritteki aracın sağından geçerken kapı açıyorlar", "biz sol şeritteki aracın solundan geçerken dönüş yapıyorlar bizi eziyorlar" diye şikayet ediyoruz!!!
Yanlış anlaşılmasın, yeri geldiğinde bunların hepsini ben de yapıyorum, ve yapıyorum diyen kimseye de lafım olamaz. Benim lafım, hem bunları yapıp, hem de bunlardan dolayı başına iş geldiğinde şikayet edenlere. Arkadaşlar, yukarıda yazdığım hareketlerin tamamı trafik kurallarına göre yasak. Trafik polislerinin görmezden gelmesi önemli değil. Kanunun çiğniyoruz ve bu çiğnediğimiz kanundan ötürü ceza görmek istemiyoruz. Böyle olmaz.
Medeni kanunlardan çıktığımız anda geriye kalan şeyin adı "orman kanunu" dur. Bu hareketleri yaparken kanuni bölgeden çıktığımızın bilincinde olmamız lazım, artık girdiğimiz bölgede büyük balık küçük balığı yutar. Şikayet etmeye hakkımız yok. En başından biz de kanuna uymuyoruz çünkü.
Ben kesinlikle yazdıklarına katılıyorum.Motoru ne kadar istesekte tam kuralına uygun kullanamıyoruz.Ben kimsenin de tam kullandığına inanmıyorum.Öyle bir dünyada.İngiltere gibi bir ülkede bile Royal Jordan nasıl kullanıyor hepimiz videolarından görüyoruz.Ara sıra o da sinyalsiz dönüş ters yön veya yüksek hız yapabiliyor.Önemli olan bunları kontrollü ve çevre ile kendimizi tehlikeye atmayacak düzeyde olması.
Aslında tam anlatmak istediğim buydu, sen daha iyi ifade etmişsin.
fatih. istanbulda polisler motosiklet sürücülerine emniyet şeridinden gitti diye motosikletlilere ceza yazmaz. arabalara yazar.
nedenini bilmemekle birlikte tahminim trafiğin rahatlaması açısından motosikletin emniyet şeridinde gitmesine ses çıkarmıyorlar diye düşünüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:39 ----------
emniyet şeridinden gittin diye hiç ceza yedinmi
ben yemedim hatta polis özellikle emniyet şeridine soktuğunuda gördüm motosikletleri.
bursayı elbetteki Seko gibi bilemem ama azcık bilirim Hürriyet . Altıparmak . Çekirge . Heykel . Terminal . Gemlik ve Mudanyayı az çok bilirim keşke trafik bursa da ki gibi olsa.