- Konu Yazar
- #1
bende ramzey 125 var motor soğukken veya 1 gün binmeden marşa bastığımda çalışıyor fakat biraz aragaz vermem gerekiyor ve motorun istop etmeyipte rolantide sayması icin 2 veya 3 dk gaz vermam gerekiyor bu normalmi bide giderken duraçak kadar yavaşlayıp gaz verdiğimde motor hareket ederken titremeye başlıyor ve biraz hızlaandığı zaman düzeliyor peki bu normalm?