pantolon yoksa mutlaka dizlik olsun
Ya şimdi bence şöyle
Yazın gününde motosiklet pantolonu aşırı kalın gelebilir. Birde pantolonların korulamarı bana sağlıklı gelmiyor dizlik daha bi sağlam/kaymayacakmış gibi geliyor. Ondan dizlik dedim

---------- Post added at 12:05 ---------- Previous post was at 11:56 ----------
cevaplar için teşekkürler. o zaman dizlik,mont,kask,eldiven almak lazım. bunlar için tavsiyeleriniz varmıdır. tabi fiyat konusuda önemli çok pahalı kıyafetlere gücüm yetmez öğrenciyim
Bende öğrenciyim geçen sene aynı senin durumundaydım araştırmalarım sonucu gittim nitro dynamo uno kask aldım roleff marka (knox korumalı) 4 mevsim mont aldım eldiven olarak basit korumasız bir deri eldiven kullanıyorum dizlik olarak da 4riders kullanıyorum
Kask ve montumdan memnunum ama eldivenlerim motosiklet için üretilmediğinden parmak uçları patladı 1 kez kaza geçirdim düşük hızda olduğundan ellerimin derisinde bi sıkıntı yoktu ama koruması olmadığından bi kaç gün bilek ağrusu çektim
4riders dizliği şimdiki aklım olsa almam. zaten internetten sipariş etmiştim tam istediğim gibi de çıkmadı. Şöyle ki kışın içlikle falan tamam cırt cırtları bol gelmiyor ama yazın biraz bol geliyor. Ayrıca kaza esnasında sanki dizimden kayıp gidecekmiş gibi duruyor. birde mafsallı olmadığından dizlikler üzerindeyken yürümek acaip zor. Zaten yürürken de biraz paytak yürüyorsun (penguen gibi)
Sonuç bahsettiğim kask ve monttan memnun kalırsın ancak diğerlerine sakın bulaşma.
