Scooter kullanırken kıyafet hakkında

Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
7
havalar biraz güzelleşince bi scooter almayı düşünüyorum. fazla hızlı gitmeyi düşünmüyorum max 60-70. bu hızda düşersem kolu bacağı korumak için ne gibi kıyafetler giymek lazım. dirseklikle dizlik ve kask taksam yeterli olurmu, yoksa illa korumalı mont - pantolon vs. mi giymek lazım?
 
Katılım
14 Tem 2011
Mesajlar
247
havalar biraz güzelleşince bi scooter almayı düşünüyorum. fazla hızlı gitmeyi düşünmüyorum max 60-70. bu hızda düşersem kolu bacağı korumak için ne gibi kıyafetler giymek lazım. dirseklikle dizlik ve kask taksam yeterli olurmu, yoksa illa korumalı mont - pantolon vs. mi giymek lazım?

60-70 KM hızla scooter yada başka tür motorsiklet farketmez herzaman her hızda full koruma takmak gerekiyor diye düşünüyorum.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
pantolona gerek yok da mont olsa iyi olur (sırt koruması sebebiyle) ayrıca mutlaka eldivende kullanın düşünce elleriniz acımasın yada asfalt yanığı yapmasın
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
7
cevaplar için teşekkürler. o zaman dizlik,mont,kask,eldiven almak lazım. bunlar için tavsiyeleriniz varmıdır. tabi fiyat konusuda önemli çok pahalı kıyafetlere gücüm yetmez öğrenciyim :)
 
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
919
hudson deriye gir hocam robocop ceket sonra eldiven birde ls2 kask tak birde prosev dizlik orta halli ama hic yoktan iyidir
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
pantolon yoksa mutlaka dizlik olsun :)

Ya şimdi bence şöyle
Yazın gününde motosiklet pantolonu aşırı kalın gelebilir. Birde pantolonların korulamarı bana sağlıklı gelmiyor dizlik daha bi sağlam/kaymayacakmış gibi geliyor. Ondan dizlik dedim :)

---------- Post added at 12:05 ---------- Previous post was at 11:56 ----------

cevaplar için teşekkürler. o zaman dizlik,mont,kask,eldiven almak lazım. bunlar için tavsiyeleriniz varmıdır. tabi fiyat konusuda önemli çok pahalı kıyafetlere gücüm yetmez öğrenciyim :)

Bende öğrenciyim geçen sene aynı senin durumundaydım araştırmalarım sonucu gittim nitro dynamo uno kask aldım roleff marka (knox korumalı) 4 mevsim mont aldım eldiven olarak basit korumasız bir deri eldiven kullanıyorum dizlik olarak da 4riders kullanıyorum

Kask ve montumdan memnunum ama eldivenlerim motosiklet için üretilmediğinden parmak uçları patladı 1 kez kaza geçirdim düşük hızda olduğundan ellerimin derisinde bi sıkıntı yoktu ama koruması olmadığından bi kaç gün bilek ağrusu çektim
4riders dizliği şimdiki aklım olsa almam. zaten internetten sipariş etmiştim tam istediğim gibi de çıkmadı. Şöyle ki kışın içlikle falan tamam cırt cırtları bol gelmiyor ama yazın biraz bol geliyor. Ayrıca kaza esnasında sanki dizimden kayıp gidecekmiş gibi duruyor. birde mafsallı olmadığından dizlikler üzerindeyken yürümek acaip zor. Zaten yürürken de biraz paytak yürüyorsun (penguen gibi)

Sonuç bahsettiğim kask ve monttan memnun kalırsın ancak diğerlerine sakın bulaşma. :)
 
Katılım
14 Tem 2011
Mesajlar
247
cevaplar için teşekkürler. o zaman dizlik,mont,kask,eldiven almak lazım. bunlar için tavsiyeleriniz varmıdır. tabi fiyat konusuda önemli çok pahalı kıyafetlere gücüm yetmez öğrenciyim :)

Ben bendekileri örneklendireyim senin içinde fikir olsun

kask mutlaka sağlam olsun benim kullandığım bu link Tabi bundan daha kaliteli olanlarıda var ama bu yeterli geldi bana

Kullandığım eldiven link

Kullandığım cekette bu link

birde dizlik var oda bu link

bunuda unutmamak lazım link
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
7
teşekkürler yardım için sanırım bu tavsiyelere göre bişeyler alıcam. bide merak ettiğim bi soru var bu kıyafetleri düşüpte parçalamazsak ömrü ne kadardır?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst