Denizli İl Temsilcisi
- Katılım
- 15 Nis 2006
- Mesajlar
- 2,254
- Konu Yazar
- #1
yolda yürüyorum üstümde korumalı ceket kask millet bakıyo scootere binince her 4 binişimden birinde
-gardaş pist motoruna binecek sanırım
-ne sürüyo bu deli
-adama bak full koruma
motorun kontağına anahtarı sokunca bi puhaha sesleri
acaba sorun bendemi yoksa scooter kullanan adam full koruma gezemezmi niye hep fındık fıstık modu :cat:
-gardaş pist motoruna binecek sanırım
-ne sürüyo bu deli
-adama bak full koruma
motorun kontağına anahtarı sokunca bi puhaha sesleri
acaba sorun bendemi yoksa scooter kullanan adam full koruma gezemezmi niye hep fındık fıstık modu :cat: