- Katılım
- 24 Mar 2006
- Mesajlar
- 16
- Konu Yazar
- #1
Sevgili arkadaşlarım,
Ne zaman bir scooter görsem, üzerindeki sürücü ve eğer varsa arkçısı hiç koruma takmıyor oluyorlar. Kaşkol + Kaz tüyü mont idare ediyor gibi görülüyor. Lütfen sizler daha bilinçli olun.
1) Motora binmeden kask takalım
2) Motordan inmeden kask çıkarmayalım
Çok güzel diz korumaları var alabileceğiniz, korumalı eldivenler (her eldiveni almayın) ve kask. bir kask markası görüp duruyorum çevrede adı sanırım SAFEBET. ben buna "saffet" diyorum. Fiyatını sordum 35ytl dediler. Sizin için başınız bu kadar mı önemli? lütfen biraz daha bilinçli olalım. Polis'den ceza yememek için tasarlanmış kaskları almayalım. Polis'in derdi zaten sizin kaskınız değil, güvenliğiniz. İşin gösterisinde değil, ciddiyetinde olun lütfen. Scooter'dan da düşülür, kemikler de kırılır. Scooter kültürünün farkını biliyoruz. Kısa mesafe Noktadan-noktaya ulaşım. Ulaşayım derken, dikkatsiz bir sürücüye denk gelirsiniz, zaten bu çin motorları fiberglass'dan sanırım, çarptığınız anda dağılacak şekilde düşünülmüş.
Biliyorum pahalı ama VESPA veya PIAGGIO gibi markaları tercih etmeye gayret edin, bütçeniz yetiştiğince. Onların kasalarını yakından inceledim elbette çok daha sağlam. Test sürüşü yaptım, motorları da gerçekten çok seri ve güçlü. Torklar yüksek.
Kısa mesafe mantığı - canınıza mal olmasın!
Bir de bazı yerlerde okuyorum, polisten kaçanlar var... Bu çok gereksiz, istemeleri ile sizin yanınıza gelmeleri 10-20sn alır. Çünkü bmw R1200gs kullanıyorlar. Polis'i düşman değil, dost olarak görelim. İşiniz düştüğünde yollarda size ne kadar yardımcı olacaklarını siz de göreceksiniz. Bugüne kadar gerek Yunuslar olsun, gerek Şahinler hep kendilerinden olağan üstü destek ve yardım gördüm. Eminim diğer arkadaşlarımda buna benzer yorumlar yapacaktır polislerimiz hakkında.
Sevgi ile kalın, güvenli kullanın..
Ne zaman bir scooter görsem, üzerindeki sürücü ve eğer varsa arkçısı hiç koruma takmıyor oluyorlar. Kaşkol + Kaz tüyü mont idare ediyor gibi görülüyor. Lütfen sizler daha bilinçli olun.
1) Motora binmeden kask takalım
2) Motordan inmeden kask çıkarmayalım
Çok güzel diz korumaları var alabileceğiniz, korumalı eldivenler (her eldiveni almayın) ve kask. bir kask markası görüp duruyorum çevrede adı sanırım SAFEBET. ben buna "saffet" diyorum. Fiyatını sordum 35ytl dediler. Sizin için başınız bu kadar mı önemli? lütfen biraz daha bilinçli olalım. Polis'den ceza yememek için tasarlanmış kaskları almayalım. Polis'in derdi zaten sizin kaskınız değil, güvenliğiniz. İşin gösterisinde değil, ciddiyetinde olun lütfen. Scooter'dan da düşülür, kemikler de kırılır. Scooter kültürünün farkını biliyoruz. Kısa mesafe Noktadan-noktaya ulaşım. Ulaşayım derken, dikkatsiz bir sürücüye denk gelirsiniz, zaten bu çin motorları fiberglass'dan sanırım, çarptığınız anda dağılacak şekilde düşünülmüş.
Biliyorum pahalı ama VESPA veya PIAGGIO gibi markaları tercih etmeye gayret edin, bütçeniz yetiştiğince. Onların kasalarını yakından inceledim elbette çok daha sağlam. Test sürüşü yaptım, motorları da gerçekten çok seri ve güçlü. Torklar yüksek.
Kısa mesafe mantığı - canınıza mal olmasın!
Bir de bazı yerlerde okuyorum, polisten kaçanlar var... Bu çok gereksiz, istemeleri ile sizin yanınıza gelmeleri 10-20sn alır. Çünkü bmw R1200gs kullanıyorlar. Polis'i düşman değil, dost olarak görelim. İşiniz düştüğünde yollarda size ne kadar yardımcı olacaklarını siz de göreceksiniz. Bugüne kadar gerek Yunuslar olsun, gerek Şahinler hep kendilerinden olağan üstü destek ve yardım gördüm. Eminim diğer arkadaşlarımda buna benzer yorumlar yapacaktır polislerimiz hakkında.
Sevgi ile kalın, güvenli kullanın..